Konferencia után ideális pihenőhely

Bistorant Étterem KecskemétBistorant Étterem Kecskemét a térképen

Kiváló 2015. februárban, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2015. február 17.
Egy céges rendezvényt tartottunk a kecskeméti Sheratonban, majd az ebédet a Bistorantban töltöttük el. Svédasztalos étkeztetést kértünk a sok vendégre való tekintettel. Az ételek finomak voltak, báár sok esetben csak az étel neve adta el az adott fogást. Maga az étterem nagyon elegáns, még ha sokan is vannak bent, akkor sem érzi az ember a tömeget, mert nagyon szépen el vannak választva a terek. 2 szigetről lehet a svédasztalnál válogatni ami megint előny. A vegetáriánus lasagne isteni, de a harcsát is mindenkinek ajánlom! (a tálalást nem kell nézni, mert a svédasztal miatt nem volt szempont a látvány)
Bistorant Étterem Kecskemét - Étel/ital

Bistorant Étterem további értékelései

2021.06.21barátokkal
A Bistorant étterem a Sheraton hotel keretén belül működik Kecskemét külső részén. A hely mindig is átlag feletti minőséget nyújtott. A beltér igényes, a terasz asztalai nem ütik a szintet. A minap ismét beültünk ide, pontosabban a teraszra, ettünk egy marhatatárt, ami állagra lehetett volna...
2016.06.25barátokkal
Kezdek megbarátkozni mind a régi értékelések bizonyos idő utáni mellőzésével, mind az ismételt értékelések rendszerével. A kecskeméti Bistorantban 2013-ban voltuk először, arról már írtam. Azóta még két ízben tértünk be, legutóbb egész frissen, s bizony egészen más tapasztalatunk volt, mint...
2014.10.15barátokkal
A Bistoranttól sokat vártam, mert a szegedi testvére legutóbb nagyot alakított. Várakozásaim csak részben teljesültek. Egyikünk svédasztalosat evett, ketten menüt. A menüben levő dolgok inkább rendben voltak, elbambultam a számlát, mert a menükedvezményt nem számolták fel, magyarán átvertek. De...
Hotel Három Gúnár Kecskemét - Napi árak reggelis ellátással
2024.12.28-ig
Hotel Három Gúnár Kecskemét
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással