Elégedettség

Csalánosi Csárda KecskemétCsalánosi Csárda Kecskemét a térképen

Kiváló 2017. májusban, üzleti partnerrel járt ittÉrtékelt: 2017. június 4.
Második alkalommal ebédeltünk a csárdában. Ahogyan az első alkalommal, most is nagyon elégedettek voltunk. A felszolgáló szivélyesen fogadott és az asztalhoz kísért.
Elsőként házi bodzaszörpöt kértünk, perceken belül megkaptuk. Az ételünk kétszemélyes tál volt. Hatalmas mennyiséget kaptunk, úgy gondolom három jóétvágyú embernek volt elegendő. Természetesen elhoztuk amit nem bírtunk elfogyasztani.
A környezet csodaszép, a felszolgálók udvariasak és gyorsak, az étel finom.
Külön említésre méltó a számla rendezése. A kockás játék nagyon tetszett. Sajnos nem dobtunk három hatost, így ki kellett fizetnünk az ebédet.

Csalánosi Csárda további értékelései

2024.02.12a párjával
A férjemmel ma voltunk elöszőr itt vacsorázni! De mondhatom hogy utoljára! A kimondottan (szinpatikus) pincér nő,ugy csinált mintha irta volna a rendelésünket,de a Ponty halászlé elmaratt, Gyanus volt hogy csak eggy kanalat keptunk ketten,csak a férjem kapott levest és én nem! Majd szolt a...
2024.01.28barátokkal
Nagyon magas árak vannak s nem minőségi az ettél . Rántott csirke combot ettem s nem volt át sütve a hús . A barátom cigány pecsenyét evett s a hús rágós volt . Szerintem ez volt az utolsó étkezésem ott!
2023.10.25családjával
Tegnapi napon beültünk ebédelni, már a pincér fusztrált volt, kimérten fásultan viselkedett. Rendeltünk kofapecsenyét a hús ehetetlen volt, félig nyers. A pacalpörköltnek is bizarr színe volt, a mellé tálalt főtt krumplit hidegen hozták, nem frissen készült. A harcsapaprikás sem volt éppen friss....