Egy kis odafigyeléssel még jobb lenne!

Kumánia Gyógy- és Strandfürdő KisújszállásKumánia Gyógy- és Strandfürdő Kisújszállás a térképen

Átlagos 2022. májusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2022. május 16.
Tegnap, május 15-én meglátogattuk ezt a fürdőt egy baráti társasággal.
A pénztárnál külön kértük, ha lehetne felső szekrényt szeretnénk, korunk és gerinc műtéteink miatt.
-Mindenkinek alsó szekrény jutott!
-Az öltözőben, mosdóban büdös, áporodott szag fogadott.
-A kinti termálmedence zuhanyzói nem működtek!
-Nem igazán értettük, hogy a kinti termálmedence élmény elemei milyen típusú masszázsra lettek tervezve, mert a vízben található ülőkére ülve az arcunk előtt folyt a víz,
a szélére ülve a fejünk tetejére.
-A benti medencénél a dolgozók már fél 7-kor mosószeres vízzel locsolták a járólapokat és mostak fel, pedig a fürdő este 8-ig volt nyitva.

Kumánia Gyógy- és Strandfürdő további értékelései

2024.03.15a párjával
Kihagyhatatlan
Márciusban a szomszédos szállodában töltöttünk három napot, és átjártunk ide fürödni. Két benti, különböző hőfokú, és egy kinti termál medence van,ezen kívül egy úszásra alkalmas normál vizes medence és egy jakuzzi. A szaunák választéka is elég széles, az alap belépő nem tartalmazza ennek árát,...
2016.09.09a párjával
Kellemes időben kellemes napokat töltöttünk itt! Bár a fedett fürdő tágas és két gyógyvizes medence is van sok sok élménnyel! Szeptember eddig gyönyörű idővel ajándékozott meg bennünket,igy szívesebben fürödtünk volna a szabadban!Úszómedence,gyerekmedence már van,egy gyógyvizes medencét nagyon...