Két év alatti gyerekkel nem ajánlom

Katica Tanya PatcaKatica Tanya Patca a térképen

Kihagyható 2018. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. augusztus 18.
A közelben nyaraltunk, így felkerestük a tanyát a gyermekeinkkel (16 hónapos, 6 és 15 évesek). Nagyon meleg volt, árnyék sehol. Babakocsival szenvedés közlekedni, sok helyen van lépcső, meg kiépítetlen, gödrös ösvény a játékelemek között. Személyzetet csak a pénztárnál láttunk, a játékoknál sehol, aminek köszönhetően semmit sem tudtam a kislányommal játszani, mert a nagyobb gyerekek nem vették figyelembe a kicsit. Van ugyan egy baba játszóház, de olyan pici, és mivel egy légtérben van a nagyokéval, iszonyú hangos, és persze a kicsi is ment volna a magas elemekre. A felnőtt csúszdákon csúsztak a kisgyerekek is, ami nagyon veszélyes, mert a szülők hiába voltak a teremben, a kaotikus zűrzavarban nem is látták a csemetéjüket (erre jó a felelősségvállaló nyilatkozat kitöltetése érkezéskor: minden balesetért a szülő felelős). Egy 6 év körüli kisfiú is így tett, és félájultan, felszakadt sebbel, vérző fejjel hozta le egy apuka. Na, itt ment el a kedvem attól, hogy elengedjem a 6 évesem kezét. A tó gazos, nem látszik a partja, nincs körbekerítve, nagyon közel vannak hozzá a trambulinok és más játékok is, így végig frászban voltam, nehogy beleszaladjon a pici. Ezután ki akartuk próbálni a vizes játszóteret, ami szintén tűző napon van, a víz pedig jéghideg. Így ide sem mertem engedni a lányom, meg én sem akartam elázni. A szálláshely kedvezményével 7500 Ft volt a jegyünk, de csak 2-3 dolgot próbáltak ki a nagyobb gyerekek, mi a pici miatt semmit, így nagyon drága a jegy, sajnos nincs kísérőjegy a szülőknek. Az étterem katasztrofális: a kiírt ételek jó része nem volt 2 óra körül, az árak magasak, a kiszolgálás pedig szörnyű. Ami tetszett, az az ökoszemlélet. Pl. a belépődíj csökkenthető szelektív szemét leadásával, kár hogy ezt a honlapon nem láttam, hiszen ha már ott vagyunk a pénztárnál, nem szaladunk haza 10 kg újságért.
Összességében: talán 5-6 éves kortól javasolnám a parkot, egy osztálykirándulást el sem tudok itt képzelni, hacsak nem jön minden gyerekkel egy szülő. Az animátorok nagyon hiányoznak, sokat von el a lehetőségekből és az élményekből a hiányuk. Így egy szervezetlen, kaotikus őrjöngő az egész. Nagyon nagy csalódás volt. Oda-vissza 2,5 órát utaztunk, viszont nem tudtunk eltölteni ennyi időt a tanyán.

Katica Tanya további értékelései

2023.10.03gyerekekkel
Kihagyhatatlan
Gyerekes családoknak, de felnőtteknek is nyugodt szívvel ajánlom egész napos elfoglaltságként. Nyáron is nagyon gyorsan eljön a záróra, pedig nem sokkal nyitás után érkeztünk 2 állatkedvelő unokánkkal és szüleikkel. Mindenki számára élményt nyújtott. Biztosan visszatérünk máskor is.
2017.07.09gyerekekkel
Időpazarlás
Annyit hallottunk a Katica tanyáról, hogy arrafelé vettük az irányt Budapeströl. Bár ne tettünk volna meg ekkora utat... ezért a kalandparkért.... Hogy mi van itt? Forróság - persze, ez máshol is ilyenkor, gyakorlatilag semmi árnyék. A házikóban hüsölö alkalmazottak, akik ki nem tennék onnan...
2017.06.16gyerekekkel
Érdekes
Ez a park jó ötlet, főleg a tipikus városlakóknak, aki nem igazán mozdul ki a betonrengetegből. Az attrakciók sokasága miatt tényleg el lehet tölteni egy egész napot, csak vigyen mindenki magával kaját, mert az étterem erősen kifogásolható. Közepes menza színvonal, éttermi áron. Gondolom az...