Andrea72

Regisztráció2016.05.04
Utoljára itt2016.06.02

Kiváló 2016. június 2.családjával járt itt
Négyen érkeztünk ebédre. A fiamék menüt ettek,ami választható levesből és választható második fogásból állt. Ezután palacsintát kaptak. A párom hatalmas pizzát evett,én gyros tálat. Hatalmas adag volt. Az italok jól hűtöttek voltak,a kávé finom. Kellemes környezetben fogyasztottunk. A személyzet barátságos. Az árak barátiak.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Felhasználó fényképei:
Port Cafe Fonyód - Port Cafe Fonyód - Port Cafe Fonyód -
Kiváló 2016. május 4.a párjával járt itt
Nagy-nagy várakozással indultunk. 250 km állt előttünk. A hőmérséklet május elejéhez képest igen meleg volt nagy örömünkre. Már az út is csodálatos volt,a Balaton partján autóztunk végig. Először megismerkedtünk Cserszegtomajjal,ami bűbájos. Gyönyörű helyen fekszik,mindenhol szőlőültetvények.
5Étkezés
Felhasználó fényképei:
Hévíz Resort & Spa Cserszegtomaj - Hévíz Resort & Spa Cserszegtomaj - Hévíz Resort & Spa Cserszegtomaj - Hévíz Resort & Spa Cserszegtomaj - Hévíz Resort & Spa Cserszegtomaj -
Még több kép (2 db) >>
Kiváló 2016. június 2.a párjával járt itt
Most érkeztünk haza a Hotelből és máris vágyunk vissza! Csodás napokat töltöttünk el. Gyönyörű szobát kaptunk,amelyben a kedvenc részünk a fürdőszoba volt - a jacuzzi miatt. Nagyon pihentető volt. A wellness részleg csodaszép,a víz kristálytiszta. A reggeli és a vacsora kellemes környezetben telik,bőséges a választék.