bébicsabi

Regisztráció2013.04.25
Utoljára itt2013.05.03

2013. április 25.családjával járt itt
Néhány hete jártunk a szállodában, mely belépve a főbejáraton nem volt valami szívderítő, kissé elhanyagoltnak tünt, a recepciós sem volt igazán szivélyes, de az első benyomások után igazán kellemesen csalódtunk. A félpanziós ellátás pazar volt, kiváló, nagyon finom ételekkel. Még ilyen finom "hétvezér " levest nem ettünk, mint amit ott főztek.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
4Hangulat
Kiváló 2013. április 25.családjával járt itt
Három éjszakát töltöttünk a szállóban, a fogadtatás, szállás, az ellátás kiváló, igazi kikapcsolódást jelentett. Nagyon meg voltunk elégedve úgy a kiszolgálással, mint az ellátással. A wellnes részleg nagyon szép. Máskor is szívesen megyünk. Családom több tagja is volt már több alkalommal, mindig meg voltak ők is elégedve.
5Étkezés
Kiváló 2013. április 25.gyerekekkel járt itt
Már négy alkalommal töltöttünk 3-4 napot családi körben a Kager Hotelben,nagyon jól éreztük magunkat, a szoba tiszta, szép , a kiszolgáló személyzet kedves volt. Nagyon szórakoztató húsvéti programot szerveztek, szőlőspince látogatással,zenés borkóstolóval. Hangos énekszóval és tánccal telt a kirándulás.