Házias ételek, élőzene, betyáros hangulat

Gyöngyösi Betyárcsárda ReziGyöngyösi Betyárcsárda Rezi a térképen

Kiváló 2012. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. június 18.
A Hévíztől kb.5-6 km-re levő Gyöngyösi Betyár csárda a Sümeg felé vezető út jobb oldalán található. Korábban a Nyugat-dunántúli vásári útvonalak egyik legismertebb vendégfogadója volt. A csárda üzemeltetői külön gondot fordítanak arra, hogy gondozzák a régi csárdaépületet is és az étteremben bemutassák a betyárélet egykori gyűjteményes emlékeit egy állandó kiállítás keretében, melyek különleges hangulatot árasztanak.Ezt tetézi az udvarias kiszolgálás és a finom házias ételek. Készételként lehet kapni az egykori betyárok kedvenceit is. Két közelben elesett betyár Kökes Pista és Vak Illés sírja ma is látható a csárda mögötti fűzfa alatt. Sok külföldi látogatja a csárdát, mely a mi történelmi emlékeinket hűen bemutatja, épp ezért érdemes lenne arra, hogy több hazánkfia is ellátogasson oda, hisz ezek az emlékek és hangulat nekünk is szól.
Gyöngyösi Betyárcsárda Rezi - Belső

Gyöngyösi Betyárcsárda további értékelései

2021.08.22családjával
Rezi Dínóparkot látogattuk meg, majd onnan egyenes utunk a csárdába vezetett. Sokszor mentünk már el előtte, de soha nem volt időnk betérni! Most végre kellemes hűvös, árnyékot adó fák alatt töltöttünk kis időt, míg megebédeltünk. Kedves és gyors kiszolgálás, nagyon finom ebéd , nem...
2017.08.16családjával
Rezi vár megtekintése után tértünk be a csárdába. Már odafele kinéztük magunknak. Mintha egy betyárvilágba csöppentünk volna. Hangulatos szabadtéri, lugas alatti asztalok. Hangulatos belső terem. És remek cigányzene. Ezeket csak a hatalmas, és izgalmas fogások múlták felül. Nehéz volt választani....
2016.08.18gyerekekkel
A legnehezebb az volt, hogy választani tudjunk a rengeteg érdekes fogás közül, amiket mind nagyon gusztusosan tálaltak. Az árak nagyon korrektek, az adagok hatalmasak, a kiszolgálás pedig első osztályú volt. Az ételek íze mesés :)! Valóban gyönyörű a környezet, nagyon hangulatos maga az...