Vízparti panoráma

Liget Wellness és Konferencia Hotel étterme SzarvasLiget Wellness és Konferencia Hotel étterme Szarvas a térképen

2015. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 4.
Az szálloda gyönyörű helyen közvetlenül a Kőrös partján fekszik, az étterem a kertre és a folyópartra néz, vannak asztalok a teraszon is. Ottjártunkkor kánikula volt, ezért nagyon jólesett a légkondicionált étteremben leülni. A felszolgálók figyeltek arra, hogy az étterem kerti és épületi részét ne nyissák össze, ezzel megnehezítették saját dolgukat, de kellemessé tették a vendégek ottlétét. Az étterem nagyon hangulatos, tiszta. Az asztalok szépen terítettek, élő virággal. Bár kicsit hiányoltam a damaszt szalvétákat. Az étlapon 3-4 leves, előétel, desszert és 8-10 főétel található.
A párom, fogast salátaágyon, a vega gyermekünk fekete szeder levest és grillezett gomolyát salátával, én pedig borjú bécsit petrezselymes krumplival és uborkasalátával választottunk. Az ételek finomak voltak, bár az adagok nem nagyok. Mindhárman rendeltünk desszertet, Braunit vanília fagyival, túrógombócot és nutellás palacsintát. Mindegyik nagyon finom volt, a kávé is hibátlan. Ittunk, fehérbort, limonádét és ásványvizet. A számla borravalóval 21 ezer forint volt. Ár érték arányban egy 4 csillagos szálloda étterméhez képest nem fizettünk sokat. Nagyon örültünk, hogy végre találtunk egy nem csak magyaros ételeket vagy pizzát felszolgáló éttermet Szarvason. Mindenkinek ajánlom!

Liget Wellness és Konferencia Hotel étterme további értékelései

2023.05.25
A szállodában töltött idő alatt fogyasztottuk itt a reggelinket és a vacsoránkat. Tetszett, hogy reggelinél, nem csak a hagyományos ételekből lehetett választani, hanem helyi termelők finomságaiból is. A vacsorához pedig szentandrási csapolt sört ajánlott a pincér. Nagyon finom ételek voltak,...
2016.08.26barátokkal
A Liget wellness Szarvasnak és környékének egyik büszkesége. Ritka szép adottságú hely. Mi csak az éttermet próbáltuk ki, de nem lenne ellenünkre itt eltölteni egy hétvégét. Az ételválasztékot a nemzetközi és a magyar konyha fogásaiból válogatták össze, az egyes fogások elkészítési szintje...
2014.10.01családjával
Nagyon szép környezetben, tényleg napsugaras étterem. Remek kilátás a szép kertre. Udvarias kiszolgálás, remek konyha, kiváló ízek. Nagyon jól éreztük magunkat, minden itt elköltött étkezések alkalmával. Az előételtől a főételeken át, a desszertig, minden nagyon ízlett a család minden tagjának....
Lelkesház Szarvas - Napi árak
2024.10.02-ig
Lelkesház Szarvas
Hotel Kumánia Kisújszállás - Pünkösdi kikapcsolódás
Pünkösdi kikapcsolódás
05.17-20.
Hotel Kumánia Kisújszállás
Bordűr Wellness Hotel és Szőnyegmúzeum Békésszentandrás - Napi árak félpanzióval