Házassági évforduló ünneplése egy finom vacsorával

Wagner Vendégudvar Hotel étterme SzombathelyWagner Vendégudvar Hotel étterme Szombathely a térképen

2016. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. augusztus 28.
Az étterembe lépve két mosolygós pincérnő fogadott minket, kedvesek voltak.
Rögtön hozták is az étlapot és felvették az italrendelést. Sajnálom, hogy édes boruk nem volt, de a félszáraz is finom volt, a limonádéról nem is beszélve, sok gyümölccsel.

A borjú raguleves és a húsleves gazdagon is nagyon finom volt, melegen tálalták. (kb 900 ft egy adag leves) Elegendő mennyiségű levest kaptunk, tényleg gazdagon.

A főételek finomak voltak, jól készítették el őket. A rebarbara kompótnak nagyon jó íze volt. A főétel nem volt túl nagy adag, ennyi pénzért adhattak volna kicsit többet.

Desszertként túrós-mazsolás palacsintát és brownie-t kértünk. (szintén kb 900ft / adag)
Jól laktunk és finomakat ettünk. Ha a főételből kicsit többet adtak volna, desszertre nem lett volna szükség.

A pincérnő aki velünk foglalkozott végig kedves és mosolygós volt, érdeklődött, hogy hogy ízlettek a fogások.
A hely hangulatos, végig a helyhez illő zene szólt, szépek a festmények.
2 főre 12000 Ft-ot fizettünk.

Ha valaki szeretne egy felejthetetlen estét, finom ételekkel, akkor nyugodtan térjen be és nem fog csalódni.

Wagner Vendégudvar Hotel étterme további értékelései

2024.04.24családjával
Egésznapos városnézésre jöttünk Kőszegről, s éttermet kerestünk. Helyiek ajánlották ezt a helyet. Hangulatos, napfényes étteremben fogyasztottuk el a meglepően kedvező áron kapott menüt, amihez még hideg ital is járt. Raguleves, holstein szelet 2 tükörtojással, köret, káposzta saláta, végül...
2015.12.26a párjával
Karácsony előtt a szombathelyi Fő téren jártunk, vásári hangulatban kicsit forraltboroztunk...Megéheztünk, így a közeli Wagner étteremben melegedtünk át jóféle vaskeresztesi kékfrankost kortyolgatva. Steak-et szerettünk volna enni, amiből az étlapo többfélét is találtunk. Közepesen átsütve...
2015.02.24egyedül
2 napot töltöttem Szombathelyen! Kezdeném az étteremmel: Hangulatos csak az volt zavaró egy kicsit hogy minden nap ugyan az a zene megy. 4 pincér dolgozik összesen nagyon kedvesek! Kivétel a "KEDVES PINCÉR HÖLGY" a modora az kritikán aluli! A vendéggel úgy bánik mint egy darab ronggyal....
P4W Hotel Residence Szombathely - Napi árak reggelis ellátással
2024.08.19-ig
P4W Hotel Residence Szombathely
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel