Trónkövetelő a balatoni régióban

Pura Vida Dine TapolcaPura Vida Dine Tapolca a térképen

Kiváló 2015. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 11.
Több balatoni lap ajánlotta, a Kossuth Rádió gasztronómiai műsorában riportot is hallottunk a tulajdonossal, ami alapján célirányosan kerestük őket Tapolcán. Könnyű ebédként spaghetti vongolét és tanyasi csirkét választottunk. Az étel rendkívül finom volt, gazdag ízekkel és tápláló adagban. Desszertként a sárgarépás sajttorta mesés volt. AAz ízeket napok múlva is próbáltuk felidézni, és emlegetjük azóta is. Szörpöket is kínálnak, amelyek igazán üdítőek voltak a forróságban. Mediterrán konyhát visznek, látványkonyhában készül az étel. Letisztult, modern-vintage elegancia jellemzi a belső tereket, a mediterrán közvetlenség oldja és teszi élettel telivé. A szíves vendéglátás élményét adták nekünk, melyhez hasonlót olasz vendéglőkben tapasztaltunk eddig, itthon nem. Magasabb árszínvonallal kell számolni, de egyrészt megéri a komplex élményt, másrészt hasonló árszínvonalú helyeken (nem is kevés helyen!) csalódtunk. A tulajdonos közvetlen és figyel a visszajelzésekre, a hőség enyhítését igyekeznek megoldani. A terasz még fejlesztésre szorul, inkább az esti órákban lehet kellemes.
Összességében pazar volt, az idei legjobb éttermi tapasztalatunk!
Vasárnap kinéztünk Káptalantótiba hozzájuk (Gábli néven települnek ki), a szóda ott nem volt hideg, délre csak néhány sütemény maradt, de finom volt a brownie is. A portóis kacsamájpástétomért visszamegyünk!

Pura Vida Dine további értékelései

2018.09.07a párjával
Az ittjartam. hu értékelései alapján kerestem (volna) meg ezt a helyet, amikor Tapolcán jártunk. A hely zárva. Ablakra ki van írva, hogy kiadó, valamint az, hogy Keszthelyre költöztek. Ne keressétek Tapolcán őket, volt, nincs.
2016.12.20a párjával
A tavasbarlang meglátogatása után tértünk be ide ebédre. A hely stílusa a modern provence-i felé hajlik, harmonikus színvilággal, nagyon barátságos. A napi ajánlat krétatáblán, a finom illatok pedig már belépéskor elvarázsolnak. Az ételeken érezhető volt, hogy friss, minőségi alapanyagokból...
2015.09.05gyerekekkel
Visszatérő vendégek vagyunk, Családdal, Barátokkal, számomra a legjobb hely a Balaton környékén, de akár országosan is! A manapság divatos street foodos hamburgerük is a Balcsi legjobbja! A kiszolgálás, a környezet és az ételek is maximálisan csúcson vannak! Kár, hogy 250 km-re lakunk és...