A sokat ajnározott hamburger nyomában

Pura Vida Dine TapolcaPura Vida Dine Tapolca a térképen

Gyenge 2015. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 26.
A hely kívülről és belülről is nagyon szép és tiszta. Ezt nem lehet tőle elvitatni. A sokat emlegetett hamburgerük miatt mentünk el hozzájuk, de ezt megelőzve teszteltük a paradicsomlevest és az egzotikus gyümölcslevest is. A paradicsomleves tényleg nagyon finom és megéri az árát. A gyümölcsleves is finom volt, de nem mondanám, hogy megér 1500 forintot.
A kiszolgálás készséges, de a főételre, a hamburgerre kb. 20-25 percet vártunk, ami igen sok, tekintve hogy hatan voltunk az étteremben. De ez még nem is lett volna katasztrófa, ha ennyi várakozás után nem hidegen hozzák ki a "fantasztikus" hamburgert. Az angus marha burger kinézetre valóban megnyerő. Nem túl nagy, sőt 2000 forintért meglehetősen kicsi... Néhány szem sült krumplival tálalták, ami tényleg forró volt és finom. A hamburger húspogácsája jóindulattal sem volt langyosnak nevezhető, inkább a hidegre hajazott és tovább rontotta a helyzetet, hogy a hús íztelen volt és darabokra hullott, sajnos semmi tartása nem volt. Nagyon nagy csalódás volt ez a hamburger, sajnos azt kell mondjam, hogy életem egyik legrosszabb burgere volt. Ár érték arányban totális bukás. Minket elvesztett ez a hely, de hátha más jobb tapasztalatokat szerez majd. Egy jó tanács: ha oda is mentek, nem ajánlom a hamburgert, annál inkább a paradicsomlevest.

Pura Vida Dine további értékelései

2018.09.07a párjával
Az ittjartam. hu értékelései alapján kerestem (volna) meg ezt a helyet, amikor Tapolcán jártunk. A hely zárva. Ablakra ki van írva, hogy kiadó, valamint az, hogy Keszthelyre költöztek. Ne keressétek Tapolcán őket, volt, nincs.
2016.12.20a párjával
A tavasbarlang meglátogatása után tértünk be ide ebédre. A hely stílusa a modern provence-i felé hajlik, harmonikus színvilággal, nagyon barátságos. A napi ajánlat krétatáblán, a finom illatok pedig már belépéskor elvarázsolnak. Az ételeken érezhető volt, hogy friss, minőségi alapanyagokból...
2015.09.05gyerekekkel
Visszatérő vendégek vagyunk, Családdal, Barátokkal, számomra a legjobb hely a Balaton környékén, de akár országosan is! A manapság divatos street foodos hamburgerük is a Balcsi legjobbja! A kiszolgálás, a környezet és az ételek is maximálisan csúcson vannak! Kár, hogy 250 km-re lakunk és...