Remek ebéd Táton!

Viktória Étterem TátViktória Étterem Tát a térképen

Kiváló 2016. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. augusztus 17.
Munkánk miatt párommal szombatonként szívesen választjuk a tőlünk nem messze található éttermet,hogy ebédeljünk egy finomat.
A kiszolgálás mindig kiváló,az ételek finomak,az árak megfelelőek.
A halászlé remek,de több ételt is kipróbáltunk már,eddig egyben sem csalódtunk,háziasan remekül főznek.Nyugodt szivvel ajánlom a helyet bárkinek.

Viktória Étterem további értékelései

2022.07.18a párjával
Kirándulásunk során ismerősünk ajánlására az ebédet itt fogyasztottuk el. A fő út mellett van az étterem- ugyan a a sok virág izléses látvány. .. A kinti részben gyors kiszolgálás folyt. Kis adag halászlét rendeltünk,- mely igen laktató volt, nem spórolva ki a halat, a második adag -...
2021.06.05a párjával
Szombaton nyitásra jöttünk párommal. Hangulatos étterem. Kedvencem a ponty halászlé. Ilyen finom halászlét évek óta nem ettem, pedig sok autentikus helyen megfordultunk. A pincér még egy tépőzáras előkét is hozott, hogy a pirospaprika ne ne csöppenjen az ingemen. Kitünő volt a túróscsusza is....
2016.02.22családjával
5 fős családi társasággal ültünk be az étterem teraszára. Csülök pékné-t szerettünk volna rendelni, de sajnos elfogyott. A pincér nagyon udvariasan javasolt helyette a vegyes tálakat. Nem bántuk meg, minden finom és bőséges volt. A kiszolgálás gyors és figyelmes,a hangulat kellemes és...