Sajnaljuk, hogy cdalodnunk kellett

Apáti Étterem és Kávézó TihanyApáti Étterem és Kávézó Tihany a térképen

Átlagos 2015. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 10.
Mar jartunk itt korabban csak desszertet enni, ami nagyon jol sult el. Elveztuk a csodas naplementet mikozben a finom edessegeket eszegettuk. Eppen ezert fogadtuk meg, hogy visszajovunk ide egyet enni, pedig az arakat mar akkor is borsosnak talaltuk.

Oten voltunk, igy nem tudtunk a kis kinti boxokba ulni, igy a terasz egyik ures asztalanal foglaltunk helyet. Viszonylag sokan voltak.
A pincer udvarias volt es kedves. A rendelt italok viszont kozel sem hidegek. Kertunk jeget, kaptunk is 5 darabot, igy bekuldtuk a gyerekeket meg egy adagert. (nem ertem miert kell a jeggel sporolni, plane egy limonadenal vagy egy szorpnel, ami nem hideg)
Mikozben vartuk az eteleket, megerkeztek a szunyogok. Par perc leforgasa alatt szunyogok hada inditott tamadast ellenunk, de se rovarcsapda, se faklya, se spray, vagy fustolo sehol. Igy kenytelenek voltunk bekoltozni, mondjuk ott is csak egy fokkal volt jobb a helyzet.
Aztan megkaptam a pizzamat es vartuk a tobbi etelt. Odajott a felszolgalo szolni, h sajnos elrontotta a sef a rendelest es nem szelesmetelttel keszitette a carbonarat, hanem spagettivel. Baratnom hatarozottan csalodott volt, hiszen kimondottan nem szereti a spagettit. Na jo, de jojjon mar az etel, hiszen a pizzam mar ott arvalkodott egy ideje (kb 10 perccel kesobb jott meg a tobbi etel).
A lanyom gombas csirkemellenek a szaftja hideg volt. A ferjem spenotos, paradicsomos, mozzarellas csirkemellje korrekt volt, de semmi extra, semmi izgalmas izvilag. A carbonarak is korrektek voltak, leszamitva a tevedest. A pizzam pedig nagyon gyenge. Alig birtam reces kessel felvagni a tesztat, szaraz volt es nem rugalmas. Tul tomor, szinte elragni is nehezemre esett. Eroteljesen tulsutott volt. A szosz, a feltet rendben volt.
Kicsit felreallt a szank a vegere. Nagyon sajnaljuk, mert nagy bizadalmunk volt a helyben, de az ar/ertek egyaltalan nincs aranyban.
Javukra szoljon, hogy a szamla vegosszegebol levontak 10%-ot a tevedes miatt es udvariasan kezeltek a helyzetet. De borravalot ezuttal nem hagytunk.
Apáti Étterem és Kávézó Tihany - Étel/ital

Apáti Étterem és Kávézó további értékelései

2023.05.02családjával
Néhány évvel ezelőtt fedeztük fel a helyet ,a Tihany Sajkod természetvédelmi terültet melletti strandhoz vezető úton. Az étteremben a parkolás nyáron nem mindig jön össze. Nincs hatalmas választékú étlap , de azon azon szereplő általunk kipróbált ételek minden esetben frissek , ízletesek...
2022.01.17barátokkal
Átlag feletti magyar és olasz konyhát visznek, tetszetős egyensúlyban. Kínálnak többek között maracujás sütőtöklevest marinált rókagombával, halászlét, egészben sült tarját kelkáposztafőzelékkel, burgonyával, fogasfilét diós kellevéllel, gorgonzolás burgonyapürével, konfitált kacsacombot diós...
2021.10.21gyerekekkel
Magasabb árszinvonali balatoni étterem. A belső és a külső tereken komolyabb éttermi hangulat. Mi egy kis fák alatti, félreeső helyen foglaltunk helyet, ez amolyan erdei étkezde hangulatú volt, itt ültek mások is, akik pl. kutyával voltak. A hangulat és a kedvünkhöz ez felelt meg. Mi balatoni...