Ki itt beléptél.....sajnos

Tihany Csárda Parasztudvar TihanyTihany Csárda Parasztudvar Tihany a térképen

Szörnyű 2014. augusztusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2014. augusztus 24.
2014.augusztus 23.án volt szerencsénk 15 fős baráti körrel betévednünk ebbe az étteremnek nem nevezhető udvarba.Már érkezéskor furcsáltuk a fogadtatást,de a fekete leves még csak ezután jött.A felszolgáló (később kiderült ,hogy ő a tulajdonos)mogorván,az érkező vendégekkel közölte,hogy sokat kell várni és különben is van még 39 étterem a környéken menjenek oda.Mivel 5 kis gyerek is volt a társaságban és közben leszakadt az ég kénytelenek voltunk maradni,bár igazán kifaroltunk volna.Az ételek szinte ehetetlenek voltak, a felszolgáló ruházata is enyhén szólva koszos volt,arról nem beszélve,hogy kiszolgálás közben rágyújtott és úgy hordta ki a poharakat.Az már szinte vicces volt amikor innivalót kértünk,közölte velünk,hogy most aztán biztos nem kapunk,mivel nem gondoljuk,hogy a szakadó esőben ő most azt kihozza,még tüdőgyulladást kap.Elnézést ,kértük a számlát ,(persze egy sajtcetlit kaptunk, volt akinek még azt sem adott), fizettünk és sietve távoztunk erről a borzalmas helyről.Az illemhelyről már nem is beszélek,azt ezek után mindenki képzelje el.Már csak arra lennék kíváncsi,hogy egy ilyen frekventált helyen ,hogy működhet egy ilyen egység,mikor ellenőrizhették őket utoljára mert,szerintem nagyon ráférne a helyre.Sajnos a külföldi turisták ,milyen hírünket keltik, amikor egy ilyen helyre betérve,rossz élménnyel távoznak.Ez egy felejthetetlen negatív nyári élmény marad mindannyiunknak........
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Szörnyű

Tihany Csárda Parasztudvar további értékelései

2016.07.26családjával
Amikor nem is érted, hogy egy hely minek üzemel... Aránylag egyszerű ételt választottunk cordon bleu-t, gondoltuk azt nem lehet elrontani. Elég felejthetőre sikerült, de mégis ami feltette az i-re a pontot az az volt, hogy a petrezselymes burgonyámon szárított petrezselyem volt...Szezonban? Egy...
2014.08.25
A farmernadrágba és pólóba öltözött "pincér" mogorva, privát beszélgetésbe a másik asztalnál állva nemhogy beleszól, hanem beszól. A halászlé következménye hasmenés!
2014.08.20a párjával
2014.augusztus 20-án egy kirándulás alkalmával akartunk az étteremben ebédelni.Biciklivel érkeztünk,a lépcsőn felérve egy kedves pincér mutatta,hová rakhatjuk a kerékpárokat,majd egy kellemetlen hangú úr megkérdezte mit is szeretnénk.Mondtuk,hogy ebédelni,mire egy nyers választ kaptunk,hogy nincs...
Pilger Vendégház Tihany - Napi árak
2025.01.01-ig
Pilger Vendégház Tihany
CE Plaza Hotel Siófok - Akciós családi vakáció - hétköznap és hétvégén egyaránt!
Akciós családi vakáció - hétköznap és hétvégén egyaránt!