Retro hangulat, retro kiszolgálás! :-)

Tihany Retro Pizzéria TihanyTihany Retro Pizzéria Tihany a térképen

Kiváló 2016. októberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2016. október 16.
Nagyon szimpatikus, barátságos étterem, rugalmas kiszolgálás, komoly választék "retro ételekből", elfogadható ár! A falakon kisebb, retro tárgyakból,készült kiállítás tekinthető meg. A helyiség tiszta. Rendelés után, kiderült, hogy pohár sör helyett korsót sikerült felszolgálni, észrevételezés után, kulturált hangnemben közölte a pincér a kétféle opciót a cserét, vagy a különbözetre a "vendégem" megoldást, ami számomra nagyon szimpatikus volt.

Tihany Retro Pizzéria további értékelései

2017.06.09barátokkal
Baráti nyaralás alatt tértünk be. Véletlenül találtunk erre a helyre. Az elhelyezkedése nagyon jó, tetszett a kinti terasz rész. Ebédidőben érkeztünk, de szerencsére nem kellett asztalra várni. A pincérek nagyon profik, segítőkészek. Az ételek finomak. A mosdó tiszta. Összességében nagyon meg...
2016.08.09gyerekekkel
Minden évben ha tehetjük elmegyünk a családommal a Balatonra. Ebbe az étterembe véletlenül kerültünk, ugyanis eldöntöttük,hogy lángost fogunk enni és elmentünk a főtérre. A lángosos nem jött össze, mivel pont az orrunk előtt vágta be az ajtót elég durván, hogy elfogyott a tészta... Nem is...
2016.06.30
Pizzát ettünk itt, amit mindenkinek jó szívvel ajánlok. Finom volt, friss, isteni vékony tésztával - de nem száraz! A feltét gazdag, szaftos. A pincérek szuperek, segítőkészek, kedvesek. Pont annyira vannak jelen,amennyire kell, nem lihegnek a nyakadba. (Plusz pont, hogy ottlétünk alatt a...