Kedvenc Éttermem

Gourmandia Étterem VeszprémGourmandia Étterem Veszprém a térképen

Kiváló 2013. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. április 17.
Az éteremben a hangulat mindig szinte családias! A pincérek udvariasak kedves mosolygó arccal szolgálják ki a vendégeket! A tisztaság sem hagy kívánni valót maga után!Az fogások esztétikailag szépek,ízeik finomak!Mi a férjemmel gyakran járunk ide az esküvőnk utáni vacsorát is itt tartottuk,ami nagyon jól sikerült semmi kívánni valót nem hagyott maga után "sőt!" Most l Ápr 13-án voltunk mivel Bakonyvári duó közreműködésével táncmulatság volt az étteremben,most sem csalódtunk a zene minden korosztály számára megfelelő,a duó tagjai kitűnő zenészek! A vacsora ismét szépen tálalt igazán ízletes volt! A pincérek ismerősként kedvesen üdvözöltek bennünket a kiszolgálás gyors és udvarias! Ha Veszprémben jártok bátran ajánlhatóm hogy térjetek be egy ebédre a Gourmandia étterembe! Vicus

Gourmandia Étterem további értékelései

2022.02.06családjával
Nagyon jó a konyha, nagyszerű ízek, ízkombinációk jellemzik ezt az éttermet. Mindenkinek ajánlom, főleg, aki ballagásra, esküvőt, szülinapot tervez. Nagyon kedves a személyzet, készséges, udvarias mindenki, gyors a kiszolgálás. Az elhelyezkedése is jó, a belvárosban van.
2020.08.14csoporttal
Baranyából érkeztünk Veszprémbe a múlt héten, egy több mint 40 fős csapattal. Látássérültek, vakok és kísérőink. Két étkezést szerveztünk ide a Gourmandiába. Már az előzetes egyeztetések során tapasztaltam a maximális segítőkészséget, odafigyelést, rugalmasságot, bármilyen kérésem, kérdésem volt...
2017.01.10
Ebédelni tértünk be és a napi menüből választottunk, nem az étlapról, így nagyon-nagyon baráti áron ettünk kétfogásosat. A zöldborsó krémleves után a csirkemellet frissen grillezték, bolognai szósszal tálalták, mellé rizs járt. A kedves pincérek fehér ingben, mellénybenráadásul szolgáltak fel,...
Hotel Historia Malomkert Veszprém - Augusztus 20.