Élmények első kézbőlGasztronómia, utazás, programok... Engedd, hogy inspiráljunk!

Karos_2020-szeptember

Hotel Karos Spa ZalakarosHotel Karos Spa Zalakaros a térképen

Átlagos 2020. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. szeptember 18.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
2020 szeptember 17.-n érkeztünk haza Zalakarosról, ahol a Hotel Karos Spa-ban töltöttünk el három éjszakát.
Az utóbbi időben szerencsénk volt néhány wellness szállodát meglátogatnunk, bátran mondhatom, hogy a szálloda szobái, a kültéri és a beltéri medencék száma, a változatos élményelemek, az első-osztályú szauna-világ, az étterem, mind hatalmas lehetőségeket rejt magában.
Sajnos csak lehetőséget!
Lehet, hogy a pénzhiány az oka, de a szálló számomra a régi szocreál SZOT-üdülők hangulatát idézte. A szobákban történt némi felújítás, de azok minősége hagy némi kívánnivalót (például: új modern, nagy síkképernyős TV, ferdén felszerelve), Nem igazán értettem, hogy ha lecserélik a szappan és sampon adagolókat, akkor az egyébként ritkaságba menős, szuper bidé mellett, miért maradt meg a régi adagoló, amelybe töltett már nem is kapható! A falon lévő törülköző tartó a kezemben maradt, ezért annak használatától el is tekintettünk!
Az egyébként szép és kényelmesen nagy, élményelemekkel jól felszerelt medencék szélén a csempe-mozaikok hiányosak, kültéren csak az úszó-medence mellet van zuhanyzó, úgy, ezért majd mindenki zuhanyozás nélkül használta az élmény medencét, ivóvíz- kút csak a szaunában volt, máshol sajnos nem találtam egyet sem.
A személyzet fáradtnak, túlhajszoltnak tűnt, többségük ennek ellenére kedves és udvarias volt, viszont sok, számunkra fontos információt sajnos csak kikérdezéssel tudtuk megszerezni tőlük.
Bár az is lehet, hogy ez nem az ő hibájuk.
Ami a snack-ebédet illeti, csatlakozom az elégedetlenek táborába!
Lehet, hogy jó marketing fogásnak tűnik, de az végeredményt látva úgy vélem, ezt talán nem kellene erőltetni! Kevesebb elégedetlen vendég lenne!
Három nap, mind a három nap tészta; Bolognai spagetti, Garnélás-spenótos gnocchi, Spenótos tortellini.
Tapasztalat, hogy a kis tálaló edény, pillanatok alatt kifogy és hosszasan várakozni kell, mert a szakács az egyéb rendelésekkel van elfoglalva.
Történtek:
Második nap: az egyik tálalóban fél adag, pechemre ezt szeretném enni. Szólok a szakácsnak, aki éppen a másik tárolót töltötte fel; majd akkor hozok, ha mind elfogyott mondta a szakács.
Féladagot kikapar és várjuk, hogy újat hozzanak. Új adag elkészül, a várakozók pillanatok alatt velem együtt elfogyasztják, az újonnan érkezőknek már újfent várhatják a frissítést.
Harmadik nap:
Ebédnél egy felszolgáló hölgy fogadja az ital rendelésünk, majd érdeklődik a szoba számunk után, mert meg kell bizonyosodnia, hogy jogosultak vagyunk-e az ebédre, mivel körülbelül ötven vendégre számítanak és ehhez igazítják a mennyiséget.
Természetesen kettőnknek ma is kevesebb leves és tészta van a tárolókban, semmi baj, kiszedünk egy-egy levest és tésztát, plusz mindkettőből a maradék fél- fél adagot és mikor megérkezik a pótlás másokkal együtt pótoljuk a hiányosságot.
Rosszul tettük, a felszolgáló hölgy a többiekkel együtt minket is leteremtett, hogy nem úgy van, hogy mi dupla adagot fogyasztunk. Próbáltuk megmagyarázni a helyzetet, meg azt is javasoltuk, hogy talán, ha ilyen szűkösen mérik az ételt, akkor legyen tányérszerviz, a hölgy kioktató hangon közölte, hogy arra bizony nincs személyzet, de most az egyszer elnézi nekünk a mohóságunkat!
Hát mit mondjak! Közel álltam ahhoz, hogy kirúgom magam alól a széket, felállok, összepakolok és még a szállodából is távozok, de erőt vettem magamon és angyali nyugalommal, udvariasan felajánlottam, hogy kifizetek egy adagot, ha úgy érzi, hogy megkárosítottam a szállodát.
A felszolgáló hölgy dohogva otthagyott, de úgy érzem később megbocsájtott, mert amikor délután italokat rendeltem nála, barátságosan beszélgetni kezdett velem.
Elnézést a hosszantartó és negatív beszámolóért, és higgyék el nem rosszindulatból, vagy kukacoskodásból írtam le a véleményem, de sajnos a párommal együtt mélységesen csalódtunk és nem tartom valószínűnek a közeljövőben a Hotel Karos Spaban költjük el a pénzünket!
Milyennek találod ezt az értékelést?
Személyzet:Átlagos
Tisztaság:
Ár / érték arány:Átlagos
Kényelem:
Szolgáltatások:
Étkezés:Átlagos
Elhelyezkedés:Kiváló

Hotel Karos Spa további értékelései

2024.04.01egyedül
Szörnyű
a matracok bevonata vizhatlan anyaggal szörnyű annak ajállom 3 éjszakára aki kitalálta pihenésre.Már3-ik alkalommal jártam itt de ez volt alegrosszab.Ezelőtt 5 éve még a teraszon hamutárca volt adohányosoknak kitéve most meg az asztalon egy olyan figyelmeztető papir volt ha rágyútok a teraszon...
2024.03.20a párjával
Nem először voltam itt, tudtam mire számíthatok. A recepció okozott csalódást, mivel a 3. szoba volt csak megfelelő: az első az ötödiken volt, ahol egész nap a fejünk felett fúrtak, a zaj miatt nem lehetett a szobában megmaradni. (Egyébként nagyon kevesen voltak a szállodában, érthetetlen, miért...
2024.01.18gyerekekkel
Gyenge
Januárban mentünk 2 kisgyerekkel 4 éjszakára a gyerek medence és a többi medence hőmérséklete a közelében sem volt a kiírt hőmérsékletének gondolom mivel kevesen voltak a szállodában nem érte meg felfűteni rendesen a vizet és a gyerekeim meg fáztak a második éjszaka rohantunk az ügyeletre...

A Hotel Karos Spa legnépszerűbb csomagjai

Hotel Karos Spa Zalakaros - Élmény, mosoly, kikapcsolódás (min. 2 éj)
Élmény, mosoly, kikapcsolódás
103.600 Ft / 2 fő / 2 éj-től félpanzióval
2026.01.03-ig
Hotel Karos Spa Zalakaros - Pünkösd (min. 1 éj)
Pünkösd
83.800 Ft / 2 fő / éj-től félpanzióval
05.16-20.
Ezek a szállások is érdekelhetnek
Hunguest Hotel Pelion Tapolca - 2 éjszakás ajánlat félpanzióval
2 éjszakás ajánlat félpanzióval
2025.01.06-ig
Hunguest Hotel Pelion Tapolca
82.460 Ft / 2 fő / 2 éj-től csodás félpanzióval
Palace Hotel Hévíz - Pezsgő tavasz Hévízen
Pezsgő tavasz Hévízen
2024.06.30-ig
Palace Hotel Hévíz
77.189 Ft / 2 fő / 2 éj-től kiváló félpanzióval
Hotel Vital Zalakaros - Vital wellness
Vital wellness
2025.01.05-ig
Hotel Vital Zalakaros
Kérd ajánlatunkat!