Egy hely amit ezentúl messziről elkerülünk - emlékezetes csalódás

Kis-Korona Vendéglő & Panzió ZalaszentgrótKis-Korona Vendéglő & Panzió Zalaszentgrót a térképen

Gyenge 2020. januárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. január 6.
Házassági évfordulót ünnepelni tértünk be, mert szinte naponta elmegyünk előtte már másfél éve. Sajnos amit kinéztünk helyet hétfőn nincs nyitva. Az étel drága, rosszul ízesített, az étlapon leírtaktól eltér. Olcsó alapanyagok és hozzá nem illő fűszerek. A sajtkrémleves valami univerzális alaplé tejszínnel felöntve, némi reszelt sajttal, épphogy langyosra melegítve. Főételnek grilltálat rendeltünk, gondolva azt nem lehet elrontani... Hát tévedtünk. Minimális hús- ebből egyik sem grillezve (sima olajban sült fasirt, enyhén szagos már, szintén olajon pirított pici vékony karajszelet és egy sütöben sült kb 1/6 csirkemell darab baconnel) A grillzöldségnek csúfolt köret konzervgomba pici cukkini és olcsó fehér félig sült lecsopaprika, pár hasábburgonyával. Az egészre feltette a koronát a hozzá nem illő filléres kinai mártás meg a majonéz, díszítésnek piros arany a tányér szélére kenve. Desszerthez már nem volt kedvünk. A környék legrosszabb kávéját is itt kóstoltuk. Egyedül a palackos üditőkkel nem volt gond. Ráadásul az egészért annyit fizettünk mint valami lehúzós stílusosabb helyen.

Kis-Korona Vendéglő & Panzió további értékelései

2014.06.05a párjával
Az étterem jól megközelíthető busszal és autóval egyaránt. Parkolás biztosított. A vendéglátóhely kívül - belül szép, tiszta. Engem a kerthelyiség vonzott oda. A kiszolgálás udvarias, a étel finom és nagyon bőséges. Az árak - elfogadhatóak - közép kategória. Szépkártya elfogadóhely.
Hotel Corvinus Zalaszentgrót - Pünkösd
Pünkösd
05.16-20.
Hotel Corvinus Zalaszentgrót
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel