Összességében drága

Trófea Grill Étterem - Óbuda BudapestTrófea Grill Étterem - Óbuda Budapest a térképen

2017. májusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2017. május 20.
Múzeum látogatás és játszóterezés között kerestünk Óbudán kései ebédelési lehetőséget. Úgy voltam vele, ha le tudunk parkolni, akkor az Trófeába megyünk. A parkolás ismét nem kis kihívást okozott, az étterem mögötti parkoló az önkormányzat utasítására le van zárva, biztonsági őr őrzi, le van kerítve, és csak az őr listáján szereplő kiváltságos személyek parkolhatnak oda. Végül szerencsénk volt, az előző ebédturnusból akkor távoztak többen, az egyik autó helyére gyorsan be tudtunk állni, viszonylag a közelben.
Nem terveztük el előre, hogy ide jövünk, ezért nem foglaltunk asztalt, de volt hely, és éppen a fél hármas kezdésre érkeztünk. Sok vendég várakozott a bejáratnál.
A 2 kerthelyiségben és a belső részeken is sokan ültek, de nem volt telt ház. Az egyik különterembe nem lehetett ülni, valószínűleg már estére volt lefoglalva és előkészítve nagyobb rendezvényre, talán esküvői vacsorára.
Kisfiam nagy örömére volt sushi, többféle is (maki, nigiri; halas, lazacos, uborkás) de csak érkezéskor, utána az ígéretek ellenére nem töltötték fel a készletet többet. A grillpultnál folyamatosan többen várakoztak, de nem alakult ki olyan kígyózó sor, mint Újlipótban szokott. A tigrisrák és a fekete kagyló itt is elég hamar elfogyott, de kb. 10 perc múlva újratöltötték. A rákon kívül pisztrángot ettünk grillezve. Az ételkínálat eléggé hasonlatos a többi Trófeához, de itt a berendezés más: régiesebb, rusztikus, csárdás jellegű. Elég sokféle ételt ettünk: tatár beefsteak-et, szarvasszeletet burgundi módra erdei gyümölcs mártással, kacsacombot lila káposztával és hagymás tört krumplival, burgonyafánkot, franciás salátákat (kukorica, krumpli, coleslaw), majd a desszerteknek és a gyümölcsnek is hagytunk helyet. Friss eper, görögdinnye és lila szőlő szerepelt a gyümölcspultban. A sütemények nem tartoznak a hely erősségei közé, az apró sütik elég jellegtelenek voltak. Két féle gépi fagyi van, de ezek nem krémesek, hanem inkább sorbet jellegűek (málna, csoki), hozzá mindenféle szórást kínálnak. Az üdítő, víz benne foglaltatik az árban, alkoholos italt nem ittunk.
A felnőtt ár 6600 Ft, a gyerekeknek 3 éves kor felett 3300 Ft, így az 5 tagú családunk több mint 23ezer Ft-ot fizetett. A gyerekek esetében - ovisokról van szó - ez az ár meglehetősen túlzó és szerintem nem indokolt, a felnőtteknek akkor éri meg, ha van a társaságban több nagyevő, és bort, sört is isznak folyamatosan nagyobb mennyiségben.
Az ételek itt szerintem ízletesebbek voltak, mint az újlipótvárosi Trófeában (oda járunk a leggyakrabban a nagyszülőkkel).
Érthetetlennek tartom, hogy bankkártyával nem lehet fizetni, de korrekt, hogy erre a bejáratnál érkezéskor felhívták a figyelmünket. Csak 2 db WC van a női mellékhelyiségben, de meglepő módon nem alakult ki sorállás.
Trófea Grill Étterem - Óbuda Budapest - Külső képTrófea Grill Étterem - Óbuda Budapest - Külső képTrófea Grill Étterem - Óbuda Budapest - EgyébTrófea Grill Étterem - Óbuda Budapest - Külső képTrófea Grill Étterem - Óbuda Budapest - Külső képTrófea Grill Étterem - Óbuda Budapest - BelsőTrófea Grill Étterem - Óbuda Budapest - BelsőTrófea Grill Étterem - Óbuda Budapest - BelsőTrófea Grill Étterem - Óbuda Budapest - BelsőTrófea Grill Étterem - Óbuda Budapest - BelsőTrófea Grill Étterem - Óbuda Budapest - BelsőTrófea Grill Étterem - Óbuda Budapest - BelsőTrófea Grill Étterem - Óbuda Budapest - BelsőTrófea Grill Étterem - Óbuda Budapest - Étel/italTrófea Grill Étterem - Óbuda Budapest - Külső képTrófea Grill Étterem - Óbuda Budapest - Étel/italTrófea Grill Étterem - Óbuda Budapest - Étel/italTrófea Grill Étterem - Óbuda Budapest - BelsőTrófea Grill Étterem - Óbuda Budapest - BelsőTrófea Grill Étterem - Óbuda Budapest - Külső kép

Trófea Grill Étterem - Óbuda további értékelései

2023.07.11barátokkal
Mivel eredetileg nem ide terveztük a szülinapi bulit, de helyhiány miatt itt töltöttük el a bulinkat. Nem bántuk meg. Jók voltak a kaják, és a kiszolgáló személyzet is remek volt. Csak ajánlani tudom másoknak is. Remek estét töltöttünk el itt az étteremben.
2021.10.16barátokkal
Gyakran jártunk erre a helyre. Nagyon sok családi ünnepet ide szerveztünk. Az esküvői ebédet is itt tartottuk meg, amiért egy meghívót kaptunk ajándékba, 2 személy részére, amit egy év múlva lehetne felhasználni. Ez nagyon szép gesztus volt a Trófea vezetőség részéről. Viszont betegség miatt, nem...
2021.09.12barátokkal
Mivel már többször jártam az étteremben ezért a névnapomra meglepett a trófea grill Óbuda egy névnapi vacsorával. A köszöntésnek nagyon örültem és kaptam egy tortát is ami nagyon meghatott. Minden nagyon jó volt és a barátaim is jól érezték magukat. Még biztos hogy meglátogatjuk ezt a helyet és...