Ne nézz a bográcsba

Báró Eötvös Loránd Turistaház étterme DobogókőBáró Eötvös Loránd Turistaház étterme Dobogókő a térképen

Gyenge 2016. szeptemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2017. február 26.
Dobogókőn kirándultunk, mivel a közelben parkoltunk le, és már megtettünk egy kisebb túrát a kilátóig, így adódott, hogy itt együnk, s igyunk valamit, mielőtt hazamegyünk. Szép kirándulóidő volt, és valóban az egyik legjobb lokációban fekszik a turistaház étterme, de engem mégis megdöbbentett az a tömeg, amivel itt találkoztunk. Kicsit az volt az érzésem, hogy az emberek valójában nem is a természetbe jöttek ki túrázni, levegőzni, sportolni, hanem csak felautóztak idáig, s beültek az első adandó helyre enni.
Az épület előtti füves területen bográcsokban rotyogtak az ételek, nem igazán lehetett belelátni, hogy melyikben mi van. Viszont aki a gyorsaságra szavazott, az ezekből evett, mivel 2500 Ft-ért itt várakozás nélkül lehetett kérni vaddisznópörköltet, marhagulyást, halászlevet vagy babgulyást. A halászlé tele volt szálkával, valószínű keszegből készülhetett, a vaddisznót nem igazán találtuk a pörköltben, talán a babgulyás volt a legelfogadhatóbb, de ár-érték arányban abszolút nincs rendben a hely. A mellékhelyiség igénytelen, elhanyagolt. A benti térben lehetett látni, hogy van-e szabad asztal, de az alkalmazottak futva mondták, hogy nem érdemes várni, mert úgyis nagyon sokáig tartana, bármit is akarunk, mert már tele vannak rendeléssel. Erre mondjuk a konyha szerintem felkészülhetne megfelelő apparátussal.
Tisztaság:Gyenge
Báró Eötvös Loránd Turistaház étterme Dobogókő - Külső képBáró Eötvös Loránd Turistaház étterme Dobogókő - Külső képBáró Eötvös Loránd Turistaház étterme Dobogókő - Külső képBáró Eötvös Loránd Turistaház étterme Dobogókő - Külső képBáró Eötvös Loránd Turistaház étterme Dobogókő - Külső kép

Báró Eötvös Loránd Turistaház étterme további értékelései

2019.01.30a párjával
Pilisi kirándulásunk alkalmával választottuk e helyet ebédelni. A teraszon foglaltunk helyet, a hangulat értékelésénél szerepet kap a kitűnő környezet is. Férjem gulyáslevest, én rántott fogast választottam. Az ételek jók voltak és a kiszolgálás is megfelelő.Mellettünk nyugdíjas buszos...
2018.09.24csoporttal
Egy hosszú hétvégét töltöttünk a turistaházban, így teljesen ott étkeztünk. A reggeli finom volt, és elégséges, de nem túl változatos, vagy tojásrántottát, vagy hidegtálat lehetett választani, mindegyik reggel, egy bögre teával, friss kenyérrel. Pénteken nem lehetett étlapról választani, csak...
2018.09.15barátokkal
Szörnyű tapasztalat a pincér Úrral. Kétszer hoztak ki egy húslevest, mikor közöltük hogy már bent kifizettük és csak egyet szeretnénk, rendkívül modortalan és udvariatlan módon a a társasághoz vágta hogy köszöni szépen, ez -1000 Ft lesz a fizetéséből. Hát hogyne, és nem is került annyiba a leves...