Étterem a Pilisben

Kopár Csárda PilisvörösvárKopár Csárda Pilisvörösvár a térképen

2016. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. május 24.
Mint általában, most is túrázástól megfáradva tértünk be ebédelni. Az út mentén feltűnően hirdetett csárda felkeltette az érdeklődésünket. Hétköznap gyanánt kevesen voltunk, rajtunk kívül egy család étkezett. A belső miliő hangulatos. A terítés kifogástalan. A pincér kedves,készséges. Az étlap választéka széles. Az ételek finomak voltak, de az árához képest nem ettük magunkat degeszre. Egyszer megérte kipróbálni, de nem biztos, hogy visszajáró vendégek leszünk.

Kopár Csárda további értékelései

2019.04.28egyedül
Kirándulásom után tėrtem be egy gyors ebėdre. A tulajdonosnő kedves volt, bár mikor látta, hogy bakkancsos turista vagyok akkor az üres ėtterem legeldugottabb sarkába ültetett le. Az ėtel hatalmas adag volt, de gyenge minősėg. A kiszolgáló fiatal pincėr udvarias...
2018.11.13a párjával
Párommal voltam egy napsütötte őszi hétvégén. 10-15 perc várakozás után szóltam a pincérnek, hogy legalább egy étlapot hozhatna, hogy ebédelhessünk. Rá nemsokára sikerült felvennie a megrendelésünket. Ezután 40 perc várakozás következett úgy, hogy a helyen alig voltak. Mi lett volna ha fullon...
2017.04.04a párjával
A hal büdös volt, szóltam de nem reagáltak,a köret iztelen A pincér igyekezett és udvarias volt. Régebben egy jó étterem volt, de leromlott.Többször jártunk itt, de egy darabig nem megyünk és nem is ajánlom senkinek. Mig ebvédeltünk mellettünk söpörték a padlót.A tisztaság ennek ellenére rendben van