Továbbra is csúcs!

Maláta Kézműves Sör- & Grillkert SzegedMaláta Kézműves Sör- & Grillkert Szeged a térképen

Kiváló 2017. májusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2017. május 18.
A Maláta sörözőről úgy nézem, hogy három éve írtam, a hely azóta jelentősen fejlődött, egyike országos szinten a legjobbaknak. Évente többször is megfordulunk ezen a helyen, mert itt minden rendben van, az árakat is beleértve.
A legutóbbi értékelésem óta megnyitották a belső termeket is, azok is megnyerőek, hangulatosak.
A pultosok cserélődnek, de általában értenek ahhoz, amit csinálnak, azzal a kislánnyal is, aki a tegnap kiszolgált minket nagyon jól lehetett a sörökről kommunikálni.
Az ételválaszték is vonzó, erősen gondolkodtunk azon, hogy eszünk valamit, a fish and chips, a csípős sertéscsíkok és a bárány-burger jött szóba, de végül győzött a fogyókúrás életmód és lemondtunk az étkezésről.
Ittunk viszont hárman (akik közül az egyik sofőr volt, így nem itta meg a részét, csak kóstolgatott) hétféle remek sört, a Guritól Virágos pilst, ez az egyetlen nem győzött meg, a többi egytől egyig remek volt. Úgymint: Legenda Sarok, Rush for More (Horizont, 8%), Sufnituning IPA (Guri and Maláta), Executive Pale Ale (Harapunk), Zodiak IPA vörös, rozsos (Synthesis), Kolibri APA.
Pazar élmény volt ez, még jó, hogy nem lakom Szegeden, mert naponta ide járnék, aminek a zsebem és a családom látná a kárát.
A tegnapi képeket még nem töltöttem le, a fotók nyárról vannak.
Maláta Kézműves Sör- & Grillkert Szeged - Étlap/itallapMaláta Kézműves Sör- & Grillkert Szeged - Étlap/itallapMaláta Kézműves Sör- & Grillkert Szeged - BelsőMaláta Kézműves Sör- & Grillkert Szeged - BelsőMaláta Kézműves Sör- & Grillkert Szeged - BelsőMaláta Kézműves Sör- & Grillkert Szeged - BelsőMaláta Kézműves Sör- & Grillkert Szeged - BelsőMaláta Kézműves Sör- & Grillkert Szeged - EgyébMaláta Kézműves Sör- & Grillkert Szeged - Étlap/itallapMaláta Kézműves Sör- & Grillkert Szeged - Étlap/itallapMaláta Kézműves Sör- & Grillkert Szeged - Étlap/itallapMaláta Kézműves Sör- & Grillkert Szeged - Étlap/itallapMaláta Kézműves Sör- & Grillkert Szeged - Étlap/itallapMaláta Kézműves Sör- & Grillkert Szeged - Étlap/itallapMaláta Kézműves Sör- & Grillkert Szeged - Étlap/itallapMaláta Kézműves Sör- & Grillkert Szeged - Étlap/itallapMaláta Kézműves Sör- & Grillkert Szeged - BelsőMaláta Kézműves Sör- & Grillkert Szeged - BelsőMaláta Kézműves Sör- & Grillkert Szeged - Külső kép

Maláta Kézműves Sör- & Grillkert további értékelései

2016.12.28a párjával
Helyiek ajánlására kerestük fel a helyet. A táblán található a sörválaszték, kérésünkre elmondták melyikre mi jellemző. Jó lett volna itallapon az asztalunknál megtekinteni. Többféle sört kóstoltunk mind finom volt, de a meggysör igazán finom nedű, nagyon gyümölcsös. A forralt bor is nagyon...
2016.05.04barátokkal
A Malátát ajánlás nyomán látogattuk meg. Hallottuk hogy egyetemi találkahely, laza hangulattal, kézműves hamburgerekkel...és a sör! :) Nem éppen sörkedvelők révén, mi minden másra kíváncsiak voltunk, ezért vállalva azt, hogy UFO-nak néznek amiért itt limonádét rendelünk, bemerészkedtünk :) A...
2014.08.30egyedül
Az idei nyár újdonsága ez a hely Szegeden. A Fekete Ház udvarában árnyat adó fák alatt, stílusos sörpadok, színes "retro" székek-asztalok és a sarokban békésen hintázó függő székek gondoskodnak az eklektikus kènyelemről. Nagyon ráfért már a városra egy ilyen hely. Egy hely, ahova a nap...