Remek étterem

Adler Hotel étterme TihanyAdler Hotel étterme Tihany a térképen

Kiváló 2014. áprilisban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2014. április 5.
Teljesen véletlenül tértünk be az Adler étterembe vacsorázni barátaimmal, tihanyi kirándulásunk részeként. Az étterem a Club Tihany szállótól az Óváros felé vezető út mentén, a jobb oldalon található. Az étterem a földszinten üzemel, felett az emeleten szállodai szobák is vannak. Az étterem előtt saját ingyenes parkolóban állhatunk meg az autóval, amikor mi ott jártunk, elegendő szabad parkolóhely volt. A jó időre tekintettel a teraszon foglaltunk helyet egy méretes napernyő alatt.
A pincérek gyorsak, udvariasak voltak, figyeltek arra, ha valakinek kifogyott az itala, és arra is, hogy az asztaltársaság egyszerre kapja meg az ételeket (sajnos sok étteremnél ez nem alapvető).
Erdei gombakrémlevessel indítottam, amelyhez kakukkfüves túrógaluskát adtak levesbetétként, nagyon finom volt, kellemesen fűszerezett, a kakukkfű feldobta az egészet, de mégsem uralkodott el rajta. A fiúk gulyáslevest és halászlevet ettek.
A hölgyek közül többen salátát ettek -figyelnek a vonalaikra- a cézársaláta és a görögsaláta mellett a helyi specialitás az Adler saláta is nagyon gusztusos és ízletes volt. Az adagok pedig olyan nagyok, hogy ki is fogott rajtuk. A nagyobb társaságra tekintettel egy Adler tálat is rendeltünk, amelyben kacsacomb, tarja, töltött hús mellett köretek és grillezett zöldségek voltak. Nagyon bőséges, bár 2 személyesnek kínálják, 3 főnek is bőségesen elegendő adag. Desszertként - aki még bírta - palacsintát és somlói galuskát ettünk. Illetve néhány palacsintát elvitelre kértünk, meggyes-mákosat és diósat.
Árban szerintem teljesen elfogadható, az én levesem 750 Ft volt, az Adler tál 5000 Ft körüli. A palacsitnák 800 Ft (2 db). Szervizdíj nincs.
Ha ismét Tihanyban járunk, ismét szívesen ennék itt. Plusz pont a szép kert, a sok zöld növénnyel.

Adler Hotel étterme további értékelései

2015.09.04gyerekekkel
nagyot csalódtunk beültünk vacsorázni 3 gyerekkel nagyon sokat kellett várni a kajára modortalan pincér minőségben mennyiségben az áráért többet vártunk ráadásul a számlánk is döbbenetes volt nem hiszem el hogy 3 gyerekes család 14,000ft -ból tud szerényebb kajából megvacsorázni de a mai...
2015.08.17gyerekekkel
Korábbi érékelések alapján, nagy bizodalommal próbáltuk ki a helyet. Első ránézésre kellemes, kulturált terasz. A felszolgáló csak ippenhogy biccentett, egy halovány mosolyt sem eresztett meg. Leültünk és némán kézbe kaptuk az étlapot. A kelleténél több idő telt el a rendelésfelvételig,...
2015.06.09a párjával
Nagyon szeretem Tihanyt, nem hiába voltam itt már többször is! Jó! A nászutam is Tihanyban töltöttem! :) Szóval beszéljünk most az étteremről! Nekem bejött. Jó, finom, ízletesek az ételek! Az udvar a medence az elrendelése szuper! A sok virág gyönyörű! A személyzet barátságos, jókat lehet...