A magyar konyha jobbat érdemel

Gulyás Csárda VisegrádGulyás Csárda Visegrád a térképen

Átlagos 2021. októberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2022. augusztus 16.
Ez volna a legjobb étterem Visegrádon? Tapasztalataink alapján nem igazán valószínű. Az igaz, hogy jó, forgalmas helyen van, a Duna-parttól kicsit távolabb, de a település középpontjában. Azt a régi 70-es-80-as évekbeli "magyarosch" csárda hangulatot képviseli, ami nem a kultúr-gasztronómiáról, a minőségi alapanyagok használatáról, a korszerű főzési technológiák alkalmazásáról szól. A dekorációban szintén ez a retrós vonal érvényesül, gondolok itt a plafonról lelógó fokhagyma és pirospaprika füzérekre, amik leginkább már porfogók. Meg sem lepődtünk, hogy hétvégén ebédidőben teltházzal mennek, úgy kellett vadászni az asztalt, még szerencse, hogy mi viszonylag későn szeretünk ebédelni, így már pont szabadult fel asztal, mire mi érkeztünk. Az étlapon tipikus magyaros, népszerű, jól ismert ételek vannak, az étlap túlságosan hosszú a 70 tételes kínálattal. Halak és vadak is vannak, bár gyanús, hogy mirelittel dolgoznak.
Próba-szerencse alapon bepróbálkoztunk a vadakkal, szarvasfilét áfonyával burgonyakrokettel (szintén mirelit bolti késztermék) , illetve fokhagymás szarvaspörköltet kértünk, szintén krokettel (mindkettő 3700 Ft). Sajnos a köretek kínálata ilyen egysíkú volt. Az adag nem volt túlságosan nagy, pontosabban ezek a vadételek sokkal kisebb adagok voltak, mint a mások által kért csirke, sertés. Olyan menzás hatású egyenkaja volt mindkettő, nem voltunk tőle elájulva. Viszont legalább nem kellett túlságosan sokat várnunk. Beck's sört csapolnak, 690 Ft az 5 dl-es korsó. Az ószilva pálinkából 4 cent 950 Ft, a dobozos Cola 500 Ft volt.
Összességében egy átlagos, középszerű, múltidéző hatású ebédünk volt, egynek elment. Nem gasztronómiai élmény, ettünk és mentünk. Mindez szép borravalóval 11ezer Ft-ért annyira nem volt olcsó (nincs kötelező szervizdíj).
Gulyás Csárda Visegrád - EgyébGulyás Csárda Visegrád - EgyébGulyás Csárda Visegrád - EgyébGulyás Csárda Visegrád - EgyébGulyás Csárda Visegrád - EgyébGulyás Csárda Visegrád - EgyébGulyás Csárda Visegrád - EgyébGulyás Csárda Visegrád - EgyébGulyás Csárda Visegrád - EgyébGulyás Csárda Visegrád - EgyébGulyás Csárda Visegrád - EgyébGulyás Csárda Visegrád - EgyébGulyás Csárda Visegrád - EgyébGulyás Csárda Visegrád - EgyébGulyás Csárda Visegrád - EgyébGulyás Csárda Visegrád - EgyébGulyás Csárda Visegrád - EgyébGulyás Csárda Visegrád - EgyébGulyás Csárda Visegrád - EgyébGulyás Csárda Visegrád - EgyébGulyás Csárda Visegrád - Egyéb

Gulyás Csárda további értékelései

2023.08.12a párjával
Nagyon finomak az ételek. Ár érték arány is jó. Kiszolgálás is kiváló. Köszönöm a finom ételeket,híztam 2 kg-ot.. Vissza térünk még.
2022.09.18a párjával
Tegnap Visegradon voltunk a felesegemmel, es egy csodalatos nap utan valami azt sugta be kell ternunk a Gulyas csardaba. Nem bantuk meg! A kedves fogadtatas es az ertelmes kommunikalas csak hab volt a tortan. Kedvenc etelem, a cigany pecsenye, barhova utaztunk eddig mindig kiprobaltam es tobbe...
2022.07.19családjával
Első alkalommal jártunk a visegrádi Gulyás csárdában. Asztalfoglalás nem szükséges, kellemes tágas kerthelyiség áll rendelkezésre. Az ételválaszék bőséges a levestől a desszertig. Kb 10-15 percet kellett várnunk a frissen készített és gusztusosan tálalt vacsorára. Az étlaptól némi eltérés is...