Családi ebéd

Öreg Tanyacsárda Étterem LajosmizseÖreg Tanyacsárda Étterem Lajosmizse a térképen

Kiváló 2022. júniusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2022. június 11.
Felsőlajosi állatkertet látogattuk meg, majd betértünk ebédelni. Minden tökéletes volt. A környzet remek, a kiszolgálás profi. A felszolgáló személyzet rögtön jött, nem kellett várnunk. 7-en voltunk,mindenki talált magának megfelelelő ételt, italt. Nagyon finom és ízletes volt minden.Az adagok óriásiak. Nem lehetett megenni. Természetesen elcsomagolták a maradékot. Minden jól működött, pedig még egy esküvői ebéd is zajlott éppen.Szívesen vissza térünk!!!
Öreg Tanyacsárda Étterem Lajosmizse - EgyébÖreg Tanyacsárda Étterem Lajosmizse - Egyéb

Öreg Tanyacsárda Étterem további értékelései

2024.01.28barátokkal
Elsőnek voltam az öreg Tanya csárdában nagyon finom volt az éttel s jó volt a kiszolgálás Nagyon jó parkolási lehetőség . Mellékhelyiségek tiszták .
2023.07.30gyerekekkel
Hétvégi kirándulásról tartottunk haza, így tértünk be ebbe a régi ismerős étterembe. Hatalmas volt a forgalom, ez egy méltán népszerű hely, a bejárat előtt az ikonikus "Hoffer" - traktor. A sűrű forgalom ellenére hamar asztalt kaptunk, régivágású, nem mosolygós típus, de biztos kezű, profi...
2022.11.14a párjával
Szerintem itt valami zűrzavar van a lapon az új tanyacsárdát meg az öreg tanyacsárdát illetően, a képeket elnézve ugyanazon a helyen készültek az újra vonatkozók is, mint a régire nézve, de én sem tudtam megállapítani, hogy melyikben vagyok, a rákérdezés alapján ez az öreg, a régi, a falon kint...