Kelletlenség a köbön

Halásztanya Étterem AlsóörsHalásztanya Étterem Alsóörs a térképen

Szörnyű 2014. márciusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2014. március 7.
A tegnapi torkos csütörtökön mentünk el (sajnos). Természetesen foglaltunk asztalt, bár igazából nem kellett volna, mert kb 40 %-on üzemelt a hely. Na szóval, az est kronológiája:
19.59 Megérkezünk, pincér mutatja az asztalt, de nem kérdi, hogy milyen italt hozhat. Mindegy, leülünk. Pár perc múlva nyolcan kapunk NÉGY étlapot!
20.13 Felveszik az italrendelést. Ja, itallap nincs, az étlapban meg nincsenek italok, úgyhogy vakon rendelünk. Bár az étlapon nincsenek rajta az italok, de azt azért odaírták a lap aljára, hogy a pia árára automatikusan rádobnak 10 % szervízdíjat.
20.23 Jönnek az italok, de nem kérdik, hogy mit rendelnénk vacsorára! Lerakják a poharakat az asztalra, és tűznek el.
20.43 Végre felveszik az ételrendelést. Természetesen csak most derül ki, hogy a cipóban tálalt zöldségkrémleves nem rendelhető. Aki ezt akarta, inkább húslevest választ helyette, amit a pincér felír.
21.06-kor, vagyis egy órával és hét perccel az érkezésünk után kapjuk meg a leveseket. Nem mindenki, mert a zöldségkrémleves helyett rendelt húslevest valahogy elfelejtettek kihozni. A halászlét már előttem megénekelte valaki, minden szava igaz.
21.29-kor jön a kaja. A hús finom, de langyos. A vegyes köret gyakorlatilag sok rizs+kevés hasáb kombó.
21.41 Mindenki végzett az étkezéssel
21.52 A pincérek észlelték, hogy végeztünk, és kérjük a számlát
Nem kérdezték, hogy hozzanak-e desszertet, kérünk-e kávét, stb.
Tudom, hogy torkos csütörtökön nagy szokott lenni a pörgés, és nem könnyű helyt állni, de ismétlem: messze nem volt teltház! Összefoglalva: SENKINEK SEM AJÁNLOM!!!!

Halásztanya Étterem további értékelései

2018.01.09gyerekekkel
A leves víz ízű, a rántott hús tocsogott a zsírtól és még a panír is nyers volt. Ezek után gyanítom, hogy a bontottan kihozott palackos víz is a csapból érkezett.
2017.06.21családjával
Ebédelni tértünk be hármasban az étterembe, a teraszon foglaltunk helyet, és rövid időn belül megjelent egy pincér. Kérdezte milyen italokat iszunk, fél liter almafröccsöt kértem, amely elkészítve érkezett de a számlán 0,25 l-es kiszerelésben volt feltüntetve, horribilis áron. Szerettünk volna...
2015.10.13gyerekekkel
November elején a Laroba Hotel vendégei voltunk családommal. Az étteremben svédasztalos reggelit és vacsorát kaptunk. Minden alkalommal a pincér rögtön jött üdvözölni minket, válasszunk helyet maguknak, ha esetleg elfogyott valami (ez reggelinél előfordult) rögtön készítették is! A reggeli és a...