Csodás kis hely

Vánkos BadacsonyörsVánkos Badacsonyörs a térképen

Kiváló 2020. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2021. március 4.
Tavaly nyáron a balatoni nyaralásunk idején elautóztunk a Vánkos mellett. Mondom a családnak, ide be kellene nézni, kívülről nagyon ígéretes a hely. Sajnos már zárva volt a kassza, nem tudtunk semmit sem fogyasztani.
Két nappal később hamarabb indultunk s eleve bekalkuláltuk a megállót a Vánkosban.
Ettünk egy francia csokitortát, korrekt volt, katarzismentes, 800 ft épp tisztes ár volt rá. Ittunk limonádékat, egy szörpöt, valamint egy cappuccinot. Korrekt volt minden. A kiszolgálással is meg voltunk elégedve, de ami mindent vitt, az a dizájn. Kívül-belül egyaránt kiváló ízléssel alakították ki ezt a helyet. Szívesen beülnék ide máskor is.
Vánkos Badacsonyörs - EgyébVánkos Badacsonyörs - EgyébVánkos Badacsonyörs - EgyébVánkos Badacsonyörs - EgyébVánkos Badacsonyörs - EgyébVánkos Badacsonyörs - EgyébVánkos Badacsonyörs - EgyébVánkos Badacsonyörs - EgyébVánkos Badacsonyörs - BelsőVánkos Badacsonyörs - BelsőVánkos Badacsonyörs - EgyébVánkos Badacsonyörs - Étel/italVánkos Badacsonyörs - Külső képVánkos Badacsonyörs - Külső kép

Vánkos további értékelései

2022.09.03egyedül
A Vánkosba augusztus elején reggelizni ültem be. Jó döntés volt. Az étlap az általam rendelt fogásokon kívül kínál reggelire kovászos kenyeret vajjal és sajttal, nyitott croque szendvicset mangalica sonkával, mangalica virslit, magos mustárral, rántottát, igény esetén extrákkal, gofrit...
2019.10.24egyedül
Valamikor régen itt egy kocsma állt, azután sokáig semmi, azt hiszem, arra emlékszem inkább, hogy bezárt és le is szoktam róla, hogy figyeljem. Most üde színfoltnak hatott, meglepő volt, és szép is... abszolút mediterrán jelleg, ha jobban megnézzük. Nagyon színvonalas, nagyon ízléses kívül-belül,...
Hotel Bonvino Badacsony - 4 éjszakás ajánlat
4 éjszakás ajánlat
2026.03.31-ig
Hotel Bonvino Badacsony
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel