Rémálom a Vadszőlőben

Vadszőlő Szálló étterme BakonybélVadszőlő Szálló étterme Bakonybél a térképen

Szörnyű 2016. júniusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. június 1.
3 éve jártunk bakonybéli nyaralásunk során a Vadszőlőben. Kiváló ételeket kínáltak, az étterem rendkívül hangulatos, kellemes hely VOLT akkor. Most ismét ellátogattunk az étteremben. A kerthelyiség teljesen elhanyagolt, a felszolgáló rutintalan. Az ételek pocsékok voltak, szerintem valamelyik családtag dobta össze ezeket a konyhán (valamelyik étel sztem már 1000 éve le volt fagyasztva). A rostos üdítő dohos volt. Aki ide látogat igyon inkább vizet. A kerthelyiségben a tulaj kutyája fel-alá járkál, kunyizza a kaját. Teljesen ledöbbentünk mi lett ebből a valaha volt jó kis helyből :(
Tisztaság:Szörnyű

Vadszőlő Szálló étterme további értékelései

2020.09.06barátokkal
Amikor Kék-túráztunk itt szálltunk meg így ismertük az éttermet is. Most is túra után érkeztünk az étterembe barátainkkal. Jó idő lévén kinn teltház volt, benn kaptunk helyet. Az italok kicsit lassan jöttek, de az ételek finomak és elegek voltak, pedig 5-en 5 félét ettünk. Most is jó véleménnyel...
2020.08.19a párjával
Júliusban a Bakonyban nyaralva tértünk be ebbe a hangulatos étterembe. A környezetét átlagosnak mondanám, de az étlapon olyan ételek is szerepeltek, amiről fogalmunk sem volt, mi ez az étel, de készséggel felvilágosítottak. Elég sokan voltak, mikor helyet foglaltunk közölték, hogy sokat kell...
2020.06.02családjával
Bakonybéli kirándulásunk utáni ebédre tértünk be, a felszolgáló udvarias, az ételek finomak, házias ízűek és bőségesek, csak ajánlani tudom. Az étlapon megtalálhatóak a "feledésbe" merült ételek is pl. a sztrapacska klasszikus változata is. A kiszolgálás a több vendég ellenére hamar megtörtént,...
Hotel Bakony Bakonybél - Kedvezményes ár félpanzióval
Kedvezményes ár félpanzióval
Hotel Bakony Bakonybél
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel