Ebéd

Corner Étterem BalatonalmádiCorner Étterem Balatonalmádi a térképen

2016. áprilisban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2016. május 18.
Almádiba érkezésünk előtt rákerestünk az ott lévő éttermekre, mert tudtuk, hogy korábban fogunk érkezni, mint ahogy a szálláshelyünket elfoglalhatjuk. Így találtunk a Corner Étteremre. Központban,könnyen megközelíthető, (az útmutatás is pontos volt) helyen található az étterem. Kellemes környezet fogadott minket, egyetlen zavaró tényező volt csak, a tanításról érkező gyerekek. Valószínűleg a szülőknek nagyszerű lehetőség, hogy befizethetik gyermekeiket és tudják, hogy biztonságos, barátságos légkörben, finom menükből választhatnak, de egy fárasztó utazás után mi jobban örültünk volna egy nagyon kifáradt, csendes, sőt inkább alvó gyerek csapatnak. A megrendelt ételek időben elkészültek, és ízletesek voltak.

Corner Étterem további értékelései

2022.08.23a párjával
Nyaralásból hazafelé beugrottunk, illetve visszatértünk Almádiba. Máskor is ettünk már itt, akkor is jót ettünk itt. A városközpontban, a legjobb helyen van az étterem, széles választék van mindenből. Kicsit lassan akart elkészülni a kért étel, de nagyon finomra sikerült és bőséges adagot...
2020.12.06gyerekekkel
Mi megvoltunk elégedve a kiszolgálással és az étel minőségével is. A pizzájuk és az egy tál ételük is finom.Az egy hét alatt többször is beültünk ide vacsorázni vagy ebédelni. Eléggé a központban van úgyhogy forgalmas hely, valamikor nincs szabad asztal,jobban jár ha foglal az ember. Ami még...
2019.06.23barátokkal
4 év után tértem vissza, a színvonal a bányász béka hátsóját alatt A gyros tál nyomokban tartalmazott húst, öntet nem volt rajta. A gnocci ehetetlenül sós volt, a rántott zöldség mirelit volt és ízetlen.