egy nem túl élvezhető szülinapi ebéd

Corner Étterem BalatonalmádiCorner Étterem Balatonalmádi a térképen

Gyenge 2015. júniusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. június 3.
Az tény, hogy a Corner Almádi központjában található, nagyon jó helyen- már régóta terveztünk beülni megkóstolni valamit, mert kintről igazán hangulatosnak tűnik. A pincér egészen kedves volt, meg is rendeltük az ételeket- azonban borzasztó sokáig kellett várni, míg kihozták! A fogások pedig annyira nem is voltak finomak- volt amit nem tudtunk megennni! -ráadásul nem is volt nagy adag. Ha újból választanék,nem oda mennék...

Corner Étterem további értékelései

2022.08.23a párjával
Nyaralásból hazafelé beugrottunk, illetve visszatértünk Almádiba. Máskor is ettünk már itt, akkor is jót ettünk itt. A városközpontban, a legjobb helyen van az étterem, széles választék van mindenből. Kicsit lassan akart elkészülni a kért étel, de nagyon finomra sikerült és bőséges adagot...
2020.12.06gyerekekkel
Mi megvoltunk elégedve a kiszolgálással és az étel minőségével is. A pizzájuk és az egy tál ételük is finom.Az egy hét alatt többször is beültünk ide vacsorázni vagy ebédelni. Eléggé a központban van úgyhogy forgalmas hely, valamikor nincs szabad asztal,jobban jár ha foglal az ember. Ami még...
2019.06.23barátokkal
4 év után tértem vissza, a színvonal a bányász béka hátsóját alatt A gyros tál nyomokban tartalmazott húst, öntet nem volt rajta. A gnocci ehetetlenül sós volt, a rántott zöldség mirelit volt és ízetlen.