Kicsit nagyobb a füstje, mint a lángja, de egynek jó

Jóbarátok halsütöde BalatonalmádiJóbarátok halsütöde Balatonalmádi a térképen

Átlagos 2016. áprilisban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. május 26.
Bobozás után ugrottunk be a gyerekkel egy kis vacsit magunkhoz venni.
Rendeltünk pizzát, hekket és keszeget. Nem érzékeltük a várakozási időt, mert közben lesétáltunk a partra és gyönyörködtünk a tengerünkben.
A pizza jó lenne, csak senki ne kérjen rá kukoricát, mert azt csak úgy fagyasztva rászórják, így nagyon kemény, ragacsos marad. Hekk korrekt volt, keszeg kissé elsózott és túlsütött, a kovászos uborka pedig silány. Sajnos az utóbbi jelentősen rontott a gasztronómiai élményen.
A kiszolgálás nagyon rugalmas, gyors és kedves volt. A kis kütyü, amit kaptunk és azt jelzi, hogy készen van a rendelésünk, jópofa.
Ahogy a címben írtam: egynek jó.

Jóbarátok halsütöde további értékelései

2018.08.16a párjával
A Balatonalmádi Budatava strandnál található halsütőnél évek óta megállunk egy jó sült halért. Az egység megnevezéséhez híven valóban jó barátok lehetnek, hiszen kezük alatt ég a munka, hihetetlen összehangolt tempóban dolgoznak a srácok a legnagyobb forgalomban is. A sült halak frissek, finomak,...
2018.07.28gyerekekkel
A férjem a tavaszi rendes Balaton-körbetekerése során bukkant a helyre, és hazatérvén ódákat zengett az ott evett halról. Megígérte, hogy a nyaralásunkat idén ebben a strandbüfében nyitjuk egy sült fogas ebéddel, kerül amibe kerül. Merthogy sokba. Megérkezvén szembetűnő, hogy az emberek szeretik...
2018.06.02gyerekekkel
A hely kialakítása nagyon jó, különösen az tetszett, hogy a halsütöde a Balaton partján van és egy játszótérben végződik, itt a kislányunk jókat játszhatott, miközben mi még falatoztunk. A kiszolgálás azonban átlagos, és sajnos maga a sült hal sem igazán izgalmas. Persze a hekk nem valami...