kellemes, átlagos

Kuckó Étterem BalatonalmádiKuckó Étterem Balatonalmádi a térképen

Átlagos 2018. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. augusztus 5.
Mi szeretjük a helyet, mindig egyszerűbb ételeket szoktunk itt enni. Az ételek finomak. A pincérek általában udvariasak és segítőkészek, de mikor legutóbb ott jártunk kint ajánlottak helyet, azoban mikor már nekiálltunk az ételnek jött hirtelen egy hatalmas vihar és ömlött be a víz a kis tető mellett egyenesen a cuccainkra, ránk és az ételeinkre. A pincérek pedig kellemesen végignézték bentről, az éttermi tető alól hogy mi magunknak becuccolunk az étterembe csurom vizesen, elázva, a tányérjainkkal együtt. Elég kínos volt.

Kuckó Étterem további értékelései

2021.08.18gyerekekkel
Nagyon barátságos és családias hangulatban, kedves kiszolgálás mellett nagyon finom ételek és italok vártak minket! Nem kellett sokat várni a vacsorára, négyen voltunk és mindenki mást rendelt de mondanom sem kell, hogy isteni volt mind a négy fogás! Az biztos, hogy ha még egyszer erre járunk...
2019.06.12barátokkal
Barátaimmal fürdés után szerettünk volna enni valamit a kuckó étteremben erre a biztonsági őr és a felszolgáló személyzet délután elküldött minket azzal az indokkal hogy egy nagy csapat jön és 4-5ora amire elkészül egy étel akár sultkrumpli akár bármi.
2018.07.24a párjával
Nagyszerű kerthelyiség. Figyelmes és tisztelettudó pincérek. Nem túl nagy választék de az frissen készül. Egy egész héten át teszteltük az éttermet és nem tudtunk hibát találni benne. Végig kóstoltuk az étlapot és minden nagyon ízletes és finom volt. Gyors és figyelmes kiszolgálás! Én csak...