Csalódás

Kis Szieszta Étterem és Panzió BalatonboglárKis Szieszta Étterem és Panzió Balatonboglár a térképen

Átlagos 2014. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2014. augusztus 7.
2014 Júliusba Bogláron nyaraltam a családdal és egy tihanyi kirándulás után úgy gondoltuk,hogy jól fog esni egy kiadós és finom vacsora.Sok fele nézelődtünk,többek között ezen az oldalon is és megfogott amit erről az étteremről írtak.A szállástól sem volt távol,így erre esett a választás.Nem volt kérdés,hogy egy 2 személyes tálat rendelünk.A pincér is azt mondta,hogy bőséges rajta az étel,simán 3 ember jól lakik belőle.Ehhez képest kicsit csalódtunk.Jól laktunk,de hiányoltam a tálról pl.a rizst.Megjegyzem,hogy már többször rendeltünk tálakat és mindig több féle köret volt rajta.Na nem baj,majd a hús választék kárpótol,de sajnos nem.Kicsi szelet húsokat kaptunk és amikor a villát bele szúrtuk,bizony pirosas lé jött ki rajta.Gyakorló háziasszony ként úgy gondolom,hogy bizony még sütni kellett volna.A szeletelésnél is éreztük,hogy bizony nem a puha húsi kategória.A kiszolgálás kedves volt,de összességében nem voltam olyan nagyon feldobva.Ettünk,de jól nem laktunk.Nos,hogy ajánlanám-e?Szívem szerint nem.Bár lehet,hogy akkor és ott a szakácsnak volt egy rossz pillanata.

Kis Szieszta Étterem és Panzió további értékelései

2019.08.21gyerekekkel
Az Erzsébet utcában volt a szállásunk a Melinda Apartmanban és egy reggel elsétáltam az étteremig, hogy megnézzem az étlapot, illetve az árakat. Az első pillanatban felkeltette a figyelmemet az óriás rántott szelet. Este meg is látogattuk a helyet és megkóstoltuk az említett ételt, ami nagyon...
2019.08.07családjával
Udvarias volt a kiszolgálás, a pincérek kedvesek, figyelmesek. Az ételek nagyon ízletesek voltak, az adagok bőségesek. Évek óta ismerjük ezt az éttermet, a színvonal még jobb, mint valaha! Köszönjük! A meleg almás pite vanília fagylalttal méltó koronája volt a vacsorának.
2018.09.21a párjával
Szeptember 17-én egy finom ebédet fogyasztottunk el ebben a hangulatos étteremben, a Kis Sziesztában.Egy kicsit eldugott helyen van, de érdemes felkeresni. Az étel bőséges, a kiszolgálás kifogástalan. A pincér kedves volt. Az abrosz és az evőeszközök tiszták voltak. Menüt ettünk. A húsleves...