Pizzázós este

Balaton Étterem BalatonfüredBalaton Étterem Balatonfüred a térképen

Átlagos 2015. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. július 28.
Hazafele úton ugrottunk be Balafonfüredre kicsit szétnézni. Este egy pizzázós vacsorát terveztünk. Sajnos az éttermi soron végigsétálva láttuk, szinte minden hely tele van, sehol egy szabad asztal. Legvégül a Balaton Étterembe betérve sikerült pár perc várakozás után üres asztalhoz jutnunk. A pincér nagyon kedves, barátságos, humoros volt. Az árakon látszódott már, hogy turista helyen vagyunk, de még megfizethető volt. A pizza finom volt, olyan igazi olasz vékony tésztás. Limonádét ittunk hozzá, na,attól ittam már jobbat is. Összességében annyira nagyon nem fogott meg, de negatív élményem sem volt.

Balaton Étterem további értékelései

2022.03.23a párjával
Tökéletes hely, tökéletes helyszínen! Az ételek kifogástalanok, a kiszolgálás a lehető legudvariasabb, az étteremből nyíló balatoni kilátás pedig utánozhatatlan. :) Nagy élmény szezonon kívül is, számomra a nyáron jellemző,Tagore sétányon hömpölygő tömeg nélkül feledhetetlen élmény volt az itteni...
2021.06.28kollégákkal
A hétvégén jártam itt kollégákkal, hatalmas forgalom volt végig a sétányon, egyedül itt tudtak helyet szorítani 6 főre. Kedves, segítőkész pincéreket,ételkülönlegességeket, szép, igényes tálalást kaptunk, megfelelő ár-érték arányban. Várni is alig kellett szinte és hozták a friss ételeket. Csak...
2019.02.24családjával
Téli ottjártunkkor családias hangulat fogadott, a rendelt ételeket időben és forrón, frissen hozták ki. Az ételek nagyon ízletesek voltak, a kiszolgálás kedves és gyors volt. Egyetlen problémánk az volt, hogy így télen nincs eléggé kifűtve a hely, hősugárzókkal oldják meg a fűtést, több mint egy...