Badacsonyi hétvége

Bistro Sparhelt BalatonfüredBistro Sparhelt Balatonfüred a térképen

Kiváló 2016. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. április 7.
Első megállónk itt volt, véletlenül vettük észre a hírdetést az autópályán, és ihletet kaptunk. Nagyon jól megcsinált étterem,látványkonyhával, aprócska, ám annál figyelemreméltóbb étlappal, lerí róla, hogy helyi alapanyagokból dolgoznak, a mai trend elvárásainak megfelelően. Az ízeket úgy kombinálják, hogy minden falatot ki kell élvezni, a látvány sem utolsó, és az adag is pont akkora, ami elfogy, de nem maradsz éhes.
Nem olcsó, de muszáj kipróbálni.

Bistro Sparhelt további értékelései

2022.08.13családjával
Bementünk, mert azt gondoltuk, hogy jó étterem. De miután kiválasztottuk az ételt azután háromnegyed órát vártunk, mire kihozták. Az ár-érték arány nagyon rossz. Alig hoztak valamit, és nagyon sokba került. Más étteremben is voltunk, de ilyen probléma nem volt, mint itt. És amikor megkaptam a...
2020.04.29a párjával
Évek alatt sokat javult a hely, kb. négy éve volt a csúcson. Remek ételek voltak jó ízléssel kitalálva és megvalósítva. Mostanra valami nagyon megváltozott. Túlvariált, össze nem illő alapanyagok nonszensz katyvasza az étlapon. Megszűnt a borválaszték, egyszer csak a "saját", ihatatlan...
2019.07.09gyerekekkel
A Sparhelt bisztró már egy jó ideje a célpontlistámon van, idén június elején végre sikerült meglátogatni. A kisebbik fiammal ültünk be, úgy igyekeztünk rendelni, hogy meg is együk és még jusson hely aznapra más éttermet [moderálva - a szerk.] is megnézni. Tetszett a beltér, hangulatos jazz zene...