Átlagon felüli kiszolgálás

Cimbora Grillkert BalatonfüredCimbora Grillkert Balatonfüred a térképen

Kiváló 2016. májusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. június 2.
Nagyon hangulatos kerthelyiség, lugas hangulat. Közel van a főút, de mégis nyugodt. Az ételek finomak, frissek, az adagok bőségesek. A kiszolgálás átlagon felüli, nagyon kedvesek a pincérek. Nem tolakodóak, de ha valamire szükségünk volt, ott voltak. Gyors, de nem kapkodós a kiszolgálás. Kisfiunkkal is nagyon figyelmesek voltak. Mindenkinek bátran ajánljuk!

Cimbora Grillkert további értékelései

2020.08.12a párjával
A maga egyszerűségében rejlik a nagyszerűsége! Kockás terítő, pad, roppant ízletes ételek, amiket a vendégek mellett látványgrillen készítenek, bőséges adagok és nagyon kedves, készséges pincérek (mindig megkérdezték, hogy ízlett-e az étel - ezt máshol nem tapasztaltam)! Közel van a Tagore...
2017.08.06gyerekekkel
Szőlőlugas, kockás terítős asztalok, kedves pincérek fogadtak minket. Gyors kiszolgálást tapasztaltunk ebben a hangulatos vendéglőben. 2 személyes Cimbora tálat rendeltünk. A vendégtér szélén sütötték ki a húsokat a grillen, nagyon finom volt és bőséges, hárman is jól laktunk. Az ára 6000 Ft...
2016.01.29a párjával
Az étterem hangulata nagyon kellemes, jó érzés betérni ide. Az ételek nagyon finomak, frissek mivel ott helyben a szemünk előtt készültek. A saláta bár önkiszolgáló, így azt és annyit szedtünk amit csak szerettünk volna. A kiszolgálás gyors és udvarias. Az árak megfelelőek. Kétszer is beültünk...