nagyszerű

Cimbora Grillkert BalatonfüredCimbora Grillkert Balatonfüred a térképen

Kiváló 2020. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. augusztus 12.
A maga egyszerűségében rejlik a nagyszerűsége! Kockás terítő, pad, roppant ízletes ételek, amiket a vendégek mellett látványgrillen készítenek, bőséges adagok és nagyon kedves, készséges pincérek (mindig megkérdezték, hogy ízlett-e az étel - ezt máshol nem tapasztaltam)! Közel van a Tagore sétányhoz a főútvonal mellett, de abszolút nyugalomban fogyaszthatja el az ember a vacsoráját! Mindig itt eszünk, ha Füreden nyaralunk! Nem érdemes bedőlni a csábító helyek [moderálva - a szerk.] vonzásának, mert csalódni fogunk, ellenben itt sosem! Szívből ajánlom mindenkinek!

Cimbora Grillkert további értékelései

2017.08.06gyerekekkel
Szőlőlugas, kockás terítős asztalok, kedves pincérek fogadtak minket. Gyors kiszolgálást tapasztaltunk ebben a hangulatos vendéglőben. 2 személyes Cimbora tálat rendeltünk. A vendégtér szélén sütötték ki a húsokat a grillen, nagyon finom volt és bőséges, hárman is jól laktunk. Az ára 6000 Ft...
2016.06.02gyerekekkel
Nagyon hangulatos kerthelyiség, lugas hangulat. Közel van a főút, de mégis nyugodt. Az ételek finomak, frissek, az adagok bőségesek. A kiszolgálás átlagon felüli, nagyon kedvesek a pincérek. Nem tolakodóak, de ha valamire szükségünk volt, ott voltak. Gyors, de nem kapkodós a kiszolgálás....
2016.01.29a párjával
Az étterem hangulata nagyon kellemes, jó érzés betérni ide. Az ételek nagyon finomak, frissek mivel ott helyben a szemünk előtt készültek. A saláta bár önkiszolgáló, így azt és annyit szedtünk amit csak szerettünk volna. A kiszolgálás gyors és udvarias. Az árak megfelelőek. Kétszer is beültünk...