Borzasztó

Csirke-Csülök Ház BalatonfüredCsirke-Csülök Ház Balatonfüred a térképen

Szörnyű 2015. decemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. december 31.
Már a parkolásnál kezdődtek a problémák: ha orral beállsz,csak tolatva mehetsz ki,min.30m,kivilágítatlanul.A vendéglő ajtaja csak épületasztalosok számára nyitható,a többiek erősen segítségre szorulnak.Ezt mi meg is kaptuk egy kissé kapatos pincér személyében.Bejutva lehangoló fényviszonyok és szó szerint kissé hűvös fogadtatás volt,kb.18 fok(kint -10),és ezen a radiátor mellett kapott asztal sem segített. Már itt eldőlt,hogy nem maradunk majd soká,de egy forró levesben még bíztunk.A megrendelt leves ennek a kritériumnak megfelelt,de Jókaihoz nem méltóan a leves fele megmagyarázhatatlan csontokból,másik fele nyers és alig főtt babokból állt.Mindezt olyan árért,amiből normális ételt is az asztalra tehettek volna.SOHA SENKI NE TEGYE BE IDE A LÁBÁT,inkább válassza az általunk szintén nem sokra tartott mekdöncit.
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Gyenge

Csirke-Csülök Ház további értékelései

2019.06.13barátokkal
Van úgy, hogy az ember máshol tölti a hosszú hétvégét. Mi Sárvára utaztunk el, ahol kellemesen töltöttük el 3 napot baráti társasággal. Útban haza felé egy utolsó finom ebédre tértük be a Csirke-Csülök házba, és nagyon sajnálom hogy pont oda tévedtünk. A választék gyenge volt, hiába a bő kinézetű...
2016.08.08családjával
A hely a parkolást kivéve nem lenne rossz helyen az épület elfogadható, az étel jó adag de íztelen, a kiszolgálás pocsék. A szomorú az egészben az, hogy ráadásul a tulajdonos szolgált ki minket, vagy ha nem, akkor egy pincértől nagy bátorság tűnik az, hogy munka közben látványosan borozik a...
2016.05.08gyerekekkel
2015 Szeptemberben másodszor jártunk itt és nem csalódtunk. Kiadós, többszemélyes tálakat kínál az étterem (specialitás), a füstölt csülök ízében a fenyőfa is felfedezhető, érezhetően igazi, helyi füstölésű. A kislányomnak külön elkészítettek kis adag ételt, amit a felszolgáló hamarabb kihozott....