Jó áron jó étkezési lehetőség

Giorgi Pizzéria BalatonfüredGiorgi Pizzéria Balatonfüred a térképen

Kiváló 2013. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. november 26.
Rendszeres látogatói vagyunk a helynek. Szerintem egy átlagos, nem alkalmi hely, de jót lehet enni, olcsón. Hátránya: nagy a konyhaszag, ami pár órára beleivódik a ruhába, hajba. Előnye: olcsó és nagy a választék. A konyhája jónak, de nem kiválónak mondható. A hangulat jó, ha nem fogunk ki egy harsány társaságot.. A a hely elég kicsi, ami inkább jó, mint rossz, kivéve az előzőekben említett esetet. A fekvése miatt a turisták már nemigen jönnek fel ide, így nyáron is nyugodtan, zsúfoltság nélkül étkezhet a vendég.

Giorgi Pizzéria további értékelései

2022.08.22családjával
Pár éve már jártunk itt, újra betértünk. Bánatos idő volt, de a teraszon pokrócokkal turbózott asztaloknál volt hely. Az étlap választéka a pizzás szakasznak köszönhetően elég nagy. Én szokás szerint, ha tehetem, csülköt rendeltem. A bőre tényleg ropogós, a husi omlós, a zsír állaga is...
2021.08.24családjával
Mivel rendeltünk már korában innen pizzát, és rendben volt, gondoltuk, betérünk. Telt ház volt, bár utószezonban vagyunk már, de láthatóan sok a külföldi a városban. Is. Találtunk egy szabad asztalt, és később jöttem rá, hogy kevesebben vannak, mint gondolná az ember, mert csak a terasz működött....
2019.09.22gyerekekkel
Odaérkeztünkor nem volt hely, a pincérek pikk-pakk megoldották, és pár perc után már ültünk. Kedves, családias kiszolgálás, és gyorsaság, abszolut profizmus jellemzi őket!! Annak ellenére, hogy csoport is volt, meglepően keveset vártunk! Az ételek, mind kinézetre,mind étkezésre tökéletes, és...