Régen lehet jobb volt...

Karolina Kávéház & Koktélbár BalatonfüredKarolina Kávéház & Koktélbár Balatonfüred a térképen

Szörnyű 2022. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. június 15.
Sajnos 3szor voltunk(nem hoztunk elhamarkodott döntést) , de mindhárom alkalommal csalódás volt... Arrogáns főpincér,aki úgy beszél a vendégek előtt a többi pincérrel mintha a s... húzta volna ki őket... A napernyő amit kitettek egy arra nem alkalmas tartóban volt és a szél kifujta a szél ami neki esett 2 hölgynek is,erre persze senki nem jött segíteni esetleg elnézést kérni, biztos nem telik jobb megoldásra nekik, és derogál jófejnek lenni, hisz kik vagyunk mi vendégek... Az étel átlagos... Régen biztos szebb időket élt meg ez a hely...
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Gyenge

Karolina Kávéház & Koktélbár további értékelései

2024.03.11a párjával
Véletlen arra sétálva kerültünk a Karolina kávézóba.Közeledve egy úriember invitált bennünket,megmutatva a kávézót a sütemény ajánlatokat,a reggeli lehetőségeket.Szuper kiszolgálás, különféle kavekkal,italokkal,ételekkel.Legközelebb újra visszatérünk.
2023.01.13a párjával
Véletlenszerűen esett a választásunk a Karolinára. Hideg volt, egy Balaton partján tett séta után meleg italra vágytunk. Amikor beléptünk, még nem is sejtettük, hogy hova jöttünk. A pincérek kedvesen fogadtak, a környezet rögtön magával ragadott. Igazából minden nagyon tetszett, kényelem,...
2021.07.05a párjával
Eddig nem okozott csalódást a cukrászda, a sütemények mutatósak és finomak. Tegnap kávézni mentünk be, süteményt nem ettünk, fenti értékelésem a kávéra vonatkozik, ami kimondottan nagy csalódás volt. Híg, ízetlen, kritikán aluli löttyöt szolgáltak fel, a kettőt közel 2000.- forintért….....