Finom ízek

Kishalász Vendéglő BalatonfüredKishalász Vendéglő Balatonfüred a térképen

2015. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 14.
Párommal nyaralásunk során a Kishalász Vendéglőben étkeztünk. A halászlé nagyon finom volt, jól fűszerezve. A rántott hús finom, omlós volt, az adagok megfelelőek voltak.
A Vendéglő jó helyen van, a strand mellett közvetlenül, így a kilátás nagyon szép a Balaton partjára.
A kiszolgálással is meg voltunk elégedve, a fiatal pincér fiú nagyon kedves, udvarias volt.
Ha Füreden járunk ellátogatunk még ide, és másoknak is ajánlani fogjuk a helyet.

Kishalász Vendéglő további értékelései

2019.07.31barátokkal
Évek óta járunk kisebb,nagyobb társasággal B.füredre nyaralni.Régebben 1-2 alkalommal betértünk az étterembe - félpanzió volt a szállodában- mert a halászlevük kihagyhatatlan.Az idén minden nap ott vacsoráztunk, az 5 nap alatt a 9 fő szinte végigette az étlapot. Minden étel nagyon finom, bőséges...
2014.08.05barátokkal
Hangulatos,vízparti étterem,kitűnő ételek,barátságos kiszolgálás. Közvetlen kapcsolat a stranddal és az élményfürdővel. Bőséges és megfizethető áru ételek,hatalmas kínálat minőségi borokból és rövid italokból,csapolt és üveges sörök bő választékban.Szénsavas és szénsav mentes...