Gulyáslé

Koloska Csárda BalatonfüredKoloska Csárda Balatonfüred a térképen

Átlagos 2016. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. augusztus 23.
Családdal betértünk, és mivel nem akartunk a készételre várni, mert lógott az eső lába, így mind a négyen gulyáslevest kértünk. 3 fél literes, és egy kisebb 0,35-ös adagot.
Nos a leves íze ugyan nem volt kiemelkedő, de rossz sem, viszont a fél literes bográcsban inkább csak lé volt, tartalom semmi. 6-8 darab marhahús, pár krumpli, és kevés csipetke. A többi lé, lé. A második tányérnál a kis bográcsból merve már csak üres levet lehetett kanalazni. Úgy gondolom egy 1700Ft-os levesnél, ez nagyon gyenge eresztés.
A négy leves, egy palacsinta, és négy üdítő 8900Ft-ba került. A hab a tortán, hogy az öreg pincérbácsinak mondtam, 10500ft-ot kérek vissza, otthon derült ki, hogy nem 10500Ft-ot adott, hanem 10500-ból adott. Azt gondolta 1600Ft jattot megérdemel ez a leves. Hát nem.

Koloska Csárda további értékelései

2017.08.07a párjával
Pár évvel ezelőtt jártunk már ezen a helyen, nem voltak rossz emlékeink ezért úgy gondoltuk betérünk megint. A kiszolgálás(nem mondták, hogy a számla tartalmazza a szervízdíjat, ami a végösszeg tíz százaléka) az ételek minősége, íze rendben volt, bár a csülkös bablevesben(1690) kevés volt a hús,...
2017.04.07a párjával
Balatonfüred felé vitt utunk, és olvastam már korábban erről az erdő szélén lévő csárdáról, így megnéztük. A tapasztalat: nem voltak sokan, szezon előtt gondolom ez nem is csoda... A hely szép kívül éled a természet, belül a dekorációktól, a működő cserépkályhától hangulatos. A személyzet minden...
2016.08.16a párjával
Párommal nemrég betértünk a Koloska Csárdába. A hely nagyon hangulatos, rögtön az erdő mellett, ami nyáron a nagy melegben kifejezetten kellemes. Belülről is hangulatos hely. Az ételek amiket fogyasztottak finomak voltak, amit viszonylag hamar fel is szolgáltak.Főleg azoknak ajánlom a helyet,...