A legjobb pizza a Balatonon

Sekli Pizzéria BalatonfüredSekli Pizzéria Balatonfüred a térképen

Kiváló 2016. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. szeptember 7.
Több napos nyaralásunk alatt minden nap ettünk itt. A pizza tésztája vékony, ropogós, a paradicsomszósz vékonyan felkenve rá. Szinte észre sem veszed és megetted, annyira kellemes, nem megterhelő a gyomornak. Írtó nagy forgalma van, volt hogy hosszas percekig álltunk üres asztalra várva. Szegény pincérek nem győztek kapkodni, szerintem csúcsidőszakban többen is lehetnének. Már alig várom, hogy visszatérhessek ide.

Sekli Pizzéria további értékelései

2017.10.19a párjával
Hosszú út után kerestünk magunknak a feleségemmel egy helyet, ahol az étvágyunkat csökkenteni tudjuk. Így esett a választásunk a Seklire és milyen jó választás is volt. Nagyon rég ettünk ilyen finom tésztájú pizzát. A kiszolgálás pörgős és szívélyes volt, amire a nagyon minőségi étel tette fel a...
2016.08.09gyerekekkel
Nejemnek nagy kedvence a hely, azért én ennyire nem vagyok lelkes... Tény, hogy kedves a kiszolgálás általában, de nagyon nehéz helyet kapni a forgalmas órákban, főleg esténként. Finom a tészta alapjuk, a feltétek a választástól függően változnak, a magyaros és a hawaii pizza nekem elfogadható,...
2016.06.02a párjával
Hosszú kirándulás után már nagyon éhesen ültünk le a sétálóutca-bazársor egyik pizzériájának teraszára. Nagy forgalom volt, de találtunk azért helyet. A kiszolgáló villámgyorsan érkezett és már hozta is a nem túl extra kinézetű étlapot. Ki is választottuk pizzáinkat és én itt ittam először...