Csalodas

Terasz Étterem BalatonfüredTerasz Étterem Balatonfüred a térképen

Gyenge 2020. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2020. július 28.
Hetvegi kiruccanas a csaladdal.Sose voltunk itt,megfogott elso latasra,hogy sokan ebedeltek itt,gondoltuk biztos jo hely.A kornyezet kivulrol csalogato,a to,a halak,de mikor leultunk akkor vettuk eszre,hogy bizony felújításra szorulna a hely.A termesko feljott,kifordult itt-ott a helyerol figyelni kellett,hogy hova lepunk.A fiam majdnem felborult a szekkel, mivel a szek laba rovidebb volt ugyanez a helyzet volt az asztallal is.Az etel is egy csalodas,petrezselymes krumpli,camember sajt,sotlan,petrezselymet alig latott a sajt ize fura volt.A sima kirantott sajt hasabburgonyaval sem volt nyero.A tatármártásnak mondott valami pedig egy tejföllel felhigitott hig le volt.Csak a citromos limonade izlett.Harom embernek hus nelkuli kajaert pedig elkerni majdnem 10ezer forintot pedig becsapas mester fokon.Ide se jovunk tobbet.

Terasz Étterem további értékelései

2023.04.11családjával
Húsvéthétfőn mentünk be, fél órát vártunk, hogy felvegyék a rendelést, összesen másfél órát vártunk, hogy kihozzák az ételt, pedig messze nem volt teltház. Felszámoltak olyan ételt-italt is, amit ki sem hoztak nekünk (4 tétellel többet fizettünk, mint amit fogyasztottunk). A felszámolt szervizdíj...
2022.08.26családjával
Ebédelni trtünk be az étterembe ahol udvarias kiszolgáls, finom bőséges étel várt bennünket. Legközelebb is ide fogunk jönni. Üdvözlettel: Szegediék Győrből
2022.07.26gyerekekkel
Keddi nap 13h körüli időpontban tértünk be, több csoport is egyszerre. Kicsit vártunk, senki nem szólított meg bennünket az étterem dolgozói közül, így kerestünk egy számunkra megfelelő asztalt, igaz terítő nem volt rajta, de mivel egy német párt is épp előttünk ültettek le egy ilyen asztalhoz,...