Kiváló 2017. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. március 21.
Ajánlom a helyet másoknak is!
A szoba tisztaságával nem volt probléma, de egy-két napig a lift előtt egy kis porszívózásra lett volna szükség, ezért adtam a jó minősítést. Az ár értékarány megfelelő, több helyről is kaptunk nagyon hasonló árajánlatot, de szerencsére ezt választottuk. A szolgáltatásokkal kapcsolatban annyi lenne ez észrevételünk, hogy hiányoltuk a várossal kapcsolatos látnivalókról a tájékoztatást (szórólap, stb.)és talán a fakultatív programok szervezését. A szállóda remek helyen van, minden nagyon szép és jó, az ételek kiválóak, valamint a személyzet figyelmessége fantasztikus. Úgy, hogy köszönünk mindent, biztos, hogy felkeressük még a szállodát, de vigyázzanak és tartsák meg ezeket az értékeket a későbbiekben is. Még egy apróság, talán a Törzsvendég kártya (pld.: Hunguest Hotels Törzsvendég kártya, minden szállódájukban érvényes) bevezetése jó lenne, visszatérésre is ösztönző, úgy gondlom.
A legjellemzőbb dolog a hideg volt, mindenhol, amin a személyzet kedvessége sem tudott javítani. A legrosszabb a welness részben dolgozó lyukas pólós (talán úszómester) volt, aki a vendégek által becsukott kültéri ajtót rendszeresen kinyitotta. Így a langyos vízből kijövö vendég egyből le is...
Tetszett a szoba tisztasága. A víz bekészítéssel is elégedettek voltunk. Ami kevésbé tetszett az az ételek. Nem találtuk finomnak a vacsorát. A reggeli omlettben talált tojáshéj sem adott plusz ízhatást. Kicsit túlzásnak éreztük a fogyasztott italok árát is. A személyzet kiszolgálását...
A szoba kényelmes volt. Ugyanakkor nagyon kellemetlennek találtuk, hogy a fürdőszoba fala a szoba felé egy elvileg tejüveg volt. Nem volt jó érzés, hogy a wc használata közben a szoba lakója belet, és fordítva. A hibrid étkeztetés kicsit bonyolulttá teszi az étkezést. A sültek esetén illene...