Udvarias kiszolgálás viszont nem éppen finom ételek

Bugi Étterem BalatonlelleBugi Étterem Balatonlelle a térképen

Gyenge 2016. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. augusztus 7.
Augusztus elején rendeltünk párommal innen vacsorát (szórólap alapján SZÉP kártyát is elfogadnak), telefonban azt mondták nem fogadnak el SZÉP kártyát kiszállításkor. Sebaj, azért mi mégis kértünk egy magyaros pizzát (kértem a telefonban kétszer is, hogy csípős paprika nélkül) és egy gyros tálat. Kaptunk egy tele csípőspaprikázott pizzát és egy semmilyen, gyros fűszerezésűnek sem mondható, főtt csirkemellcsíkos kis gyros tálacskát nem túl friss zöldségekkel, sótlan szalmakrumplival....
Csak azért a 2db szivecske értékelés, mert a futár legalább nem késett a várt időponttól és rendes volt.
Sajnos nekünk nagyon nem jött be :(
Tisztaság:Szörnyű

Bugi Étterem további értékelései

2021.08.27családjával
Balatonlellén töltöttük az idei nyaralásunkat.Az egyik nap a napi bevásárlásunkkor pillantottuk meg ezt az éttermet.Gyorsan rákerestem a neten és elég jó házias ételeket kínáltak.Választási legetőség is volt 2 féle leves és vagy 5 féle második féle közül illetve 2 féle édesség közül lehetett...
2018.11.06kollégákkal
Munka miatt itt ebédeltünk. A főnök megtagadta a napi menüt, habár mialatt vártunk, többen, véletlenszerűen betérők megebédeltek a menüből, miközben mi csak vártunk (az idő meg szállt). Az étel nem volt se jó, se rossz, de erősen túlsózták, mindegyiket (három főre). Ok: ki tudja, vagy a...
2016.01.16kollégákkal
Még szeptemberben jártam itt kollégákkal s menüt rendeltünk de nem csalódtunk. Udvarias kiszolgálás,mindenben a segítségünkre voltak még akkor is amikor sokan voltak az étteremben s a teraszon.A főnökasszony nagyon figyelmes és kedves,megköszönte a türelmünket,mert sok volt a vendég és kevés a...