Mateka es szulei kedvenc balatoni etterme

István Grill & Fagylaltkert BalatonmáriafürdőIstván Grill & Fagylaltkert Balatonmáriafürdő a térképen

Kiváló 2019. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. július 31.
Imadooomm :))) Minden nyaron ide jarunk enni. Az adagok mennyisege es minosege szuper :) Kisfiam valogatos, de itt megeszik mindent. Mi eleg kritikusak vagyunk az ettermekkel, de itt 9 ev alatt meg csak jokat ettunk :)) Mindenkinek ajanlom, kiprobalasra, es tovabbi falatozasokra. Kedves a szemelyzet, csaladbarat, igazi vizparti hangulata van a helynek, es a hazigazdat imadjuk :))))
István Grill & Fagylaltkert Balatonmáriafürdő - Étel/italIstván Grill & Fagylaltkert Balatonmáriafürdő - Étel/ital

István Grill & Fagylaltkert további értékelései

2021.06.27gyerekekkel
Végre azt kaptam, amire régóta vártam egy étteremtől. A pincér fiú gyors, kedves, figyelmes. István vérbeli vendéglátós, közvetlen imádtam a stílusát. Az ételek kifogástalanok, mennyiségre és minőségre is,a gyermekeim is minden ízlet. Akinek lehetősége van rá ugorjon be és dobjon be egy...
2018.08.24gyerekekkel
Fantasztikus étterem a maga kedves kiszolgálóival és tulajával együtt. Bármikor egy rendezvény éttermi lebonyolítását is el tudnám itt képzelni . Én a tágabb családommal, egy had kisgyermekekkel érkeztem ide, s míg ott nyaraltunk a városban, addig többször is vissza látogattunk ide. Pazar, friss...
2018.07.22gyerekekkel
Mindenkinek ajánljuk ezt a helyet. Barátságos, figyelmes, humoros személyzet, gyors kiszolgálás. Ár-érték arányban kiváló. Faparázsnál, kemencében sült pizzáik tökéletesek. A gyerekeinknél, - akik egyébként nagyon kritikusak -, osztatlan sikert aratott a tenger gyümölcsei pizza. A tészta finom,...
Viktor Bor- és Vendégház Balatonmáriafürdő - Napi árak reggelis ellátással
04.28-09.27.
Viktor Bor- és Vendégház Balatonmáriafürdő
Ensana Thermal Aqua Hévíz - Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással
Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással