Nesze Neked Csillagvár

Csillagvár Étterem BalatonszentgyörgyCsillagvár Étterem Balatonszentgyörgy a térképen

Szörnyű 2015. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2015. július 7.
Nagyon sokan ajánlották a környéken, így egy kerek születésnap alkalmával a családdal elmentünk. Tudtuk, hogy nehéz helyet találni, mert nagyon sokan vannak, ezért foglaltunk asztalt telefonon. A hely ismét tele volt, a vendégek kint az utcán várakoztak a felszabaduló helyekre (így utólag teljesen értetlenül). Először örültünk, hogy milyen jó, nekünk van helyünk. De sajnos már belépéskor kicsit elment a kedvünk a helytől, hisz hatalmas zsibongás, az asztalunk tele morzsákkal, rizs szemekkel, a padlón uborkaszeleteket kellett kerülgetni és szinte fekete volt a fehér járólap. Az asztalunkhoz érve egyből mondani kellett mit szeretnénk inni, de a pincér kétszer visszajött, hogy mit is mondtunk, mert elfelejtette. Aztán rendeltünk egy kétszemélyes tálat és egy nagy lepényt. Persze ehhez is a fiatal pincér visszajött, hogy nem tudja milyen lepényt kértünk. Mivel kis félreértés volt a pincér és köztünk (ő görög lepényt mondott végig, hogy azt kértünk-e pedig az étlapon gyros-os volt) ezért egy másik pincér jött tisztázni a félreértést és közölte, hogy elnézést, hogy a pincérünk h.... [moderálva - a szerk.]. Ezután a tálat hozta egy harmadik pincér és egy negyedik vette észre, hogy nincs evőeszközünk, se tányérunk. Mondták, hogy a lepényre kicsit várni kell. A tálat Édesapám és a testvérem elkezdték enni. A minőség szörnyű volt, a sült krumpli újra lett melegítve, a rizs kemény volt, a cigány pecsenyénél rágósabbat még nem ettünk és a többi rántott hús ízetlen és valószínű újramelegített volt. A tál felénél járva megkérdeztük, hogy hol a lepény? Mondták, hogy meg van úszva a pizzaszakács, kis türelmet még kérnek. Közben vagy 3-an kaptak elvitelre pizzát, akik utánunk jöttek... A tál elfogyott, a lepény sehol. Közben lecserélődtek már mellettünk az asztalok, mindenki rendelt, evett és fizetett, de mi még mindig a lepényre vártunk. A helyzet már annyira kellemetlen volt, hogy mondtuk, nem is kell a lepény, szeretnénk fizetni. Kb. az 5. pincér volt a fizettetős hölgy. Az utolsó csepp a pohárban az volt, hogy a mellettünk lévő fiatalok, akik akkor jöttek, amikor mi már csak a lepényre vártunk (másfél órája), előbb fizettek mint mi. Nagy nehezen fizettünk, persze értetlenkedés volt a lepény miatt. Fizetés közben még odajöttek, hogy kész a lepény, kérjük-e. Mondtuk, hogy tartsák meg a lepényüket ezek után. Hozzáteszek annyit, hogy az ünnepelt Édesanyámmal nem tudunk enni. Nagyon jó kis szülinap volt... Soha többet be nem tesszük a lábunkat oda.
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Szörnyű

Csillagvár Étterem további értékelései

2024.02.25a párjával
Gasztronómiai élmény volt,gyors és precíz kiszolgálás....másoknak is ajánlom!...Akármikor arra visz az utam szigorúan csak ide térek be étkezni!...Az étlap választéka bőséges...a felszolgált ételek minősége kifogástalan,bőséges....és ami nem utólsó szempont a mai olcsónak nem mondható világban...
2023.09.04gyerekekkel
A nyár elején fedeztük fel ezt az éttermet biciklizés közben. Később a családdal el is mentünk megnézni. Pont olyan időszakban érkeztünk amikor az étterem előtt állt a sor és várnunk kellet, de kb fél óra várakozás után bejutottunk, ez is bizonyítja, hogy mások is meg vannak elégedve mind az...
2023.01.05gyerekekkel
Nagyon jó! Mindenkinek ajánlom. Az ételek finomak, és bőségessek. Általában az étterem egész nap tele van, de megéri picit várni a szabad asztalokra..!