Kiszolgálás minősíthetetlenül rossz

Kalóz Strandbisztró BalatonudvariKalóz Strandbisztró Balatonudvari a térképen

Szörnyű 2019. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. január 12.
2019 augusztus 24-én jártunk ezen a helyen. A pult mögött álló fiatalember tudomást sem akart rólunk venni, mert éppen egy hölgy vendéggel az előző este italozását beszélte meg. Többször is ránk nézett, de zavartalanul folytatta magán beszélgetését. Enyhe kifelyezés, ha azt mondom, hogy pimasz volt a viselkedése. Egy másik fiatal hölgyet megszólítottam, aki szintén a pult mögött állt, hogy szeretnénk rendelni, de a lány azt mondta, hogy csak a fiúnál tudunk. Ezt a srác hallotta, de nem zavarta. Körülbelül 5 perc várakozás után távoztunk. 30’ autóztunk, hogy kipróbáljuk a helyet, mert láttuk kedvenc műsorunkban a gasztroangyalban. Nem hozza még érintőlegesen sem azt a szintet, amit a műsor mutat. Az alkalmazottakat jobban meg kellene válogatni. Rossz élmény volt!

Kalóz Strandbisztró további értékelései

2017.07.29gyerekekkel
Két alkalommal voltunk a fövenyesi Kalózban. Első alkalommal ebédre gasztrojeggyel, ezért az éttermi számla végösszegéből 10 % kedvezményt kaptunk. Étteremnek tituláltam a Kalózt, mert inkább mutatja annak jellemzőit, mint egy parti büféjét; igaz, hogy a pultnál rendelek, de asztalhoz hozzák a...
2017.01.04a párjával
Szeretjük a fövenyesi strandot, mert tiszta, nyugis, barátságos. Külön öröm, hogy a Balatoni Kör által fémjelzett értékteremtő ízlésvilág itt is megjelent a Kalóz strand ételei formájában. Az étlapon szerepel hatalmas kézműves hamburger marhahúsból, a hekk helyett harcsa, és minden jóval töltött...
Huszár Vendégház Örvényes - Napi árak
2024.11.11-ig
Huszár Vendégház Örvényes
Ensana Thermal Aqua Hévíz - Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással
Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással