Erdőszélen házikó...

Bonne Chance Hotel étterme BázakerettyeBonne Chance Hotel étterme Bázakerettye a térképen

Kiváló 2016. márciusban, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2016. március 26.
Amikor említettem egy zalaegerszegi származású ismerősömnek, hogy Nagykanizsára megyünk pár napos munkavégzésre, felhívta a figyelmemet a közeli Bázakerettyén található étteremre és szállodára, hasonlóképpen, a kanizsai kollégák is jó szívvel javasolták a Bonne Chance felkeresését.
Emlékeztem rá névről a G&M kalauzból is, amely 2016-ban 12 pontra értékelte.
Gyönyörű fekvésű dél-zalai falu szélén, a Göcseji-dombságon található ez a romantikus erdőszéli fészek. Belépve egy elegáns, de melegséget árasztó tágas étteremben találjuk magunkat, a székeket és az asztalokat is hófehér drapériával vonták be, kandallóban ropog a tűz, az ablakon mindenféle kedves emléktárgyak, csecsebecsék találhatóak.
A palatáblán napi ajánlat olvasható (fogásonként 1-1 étel), de a normál étlap is rövid, azonban korántsem unalmas: 2 előétel, 2 leves, kb. 10 főétel és 3 desszert. Természetesen nem hiányozhat a menüből a zalai specialitás, a dödölle sem.
Ettünk kacsamáj pástétomot, házi brióssal, káposztás-lilahagymás chutney-val, füstölt libamellet retek és újhagyma textúrákkal, tyúkhúslevest májgaluskával, zalai dödöllét házi tejföllel (ez akkora adag volt, hogy a felét becsomagoltattuk), Panna Cottát és Mont Blanc desszertet (vanília krém gesztenyepürével). Degeszre ettük magunkat.
Az árak barátságosak, bár itt vidéki viszonylatban nyilván a drágább, ám igényes, különleges helyek közé tartozik, nem véletlen, hogy esküvők igen népszerű helyszíne is szokott lenni.
Remek hely, örülök, hogy mi is eljutottunk ide, szívesen ajánlom.
Bonne Chance Hotel étterme Bázakerettye - Külső képBonne Chance Hotel étterme Bázakerettye - Külső képBonne Chance Hotel étterme Bázakerettye - BelsőBonne Chance Hotel étterme Bázakerettye - BelsőBonne Chance Hotel étterme Bázakerettye - BelsőBonne Chance Hotel étterme Bázakerettye - BelsőBonne Chance Hotel étterme Bázakerettye - Étlap/itallapBonne Chance Hotel étterme Bázakerettye - Étel/italBonne Chance Hotel étterme Bázakerettye - Étel/italBonne Chance Hotel étterme Bázakerettye - Étel/italBonne Chance Hotel étterme Bázakerettye - Étel/italBonne Chance Hotel étterme Bázakerettye - Étel/italBonne Chance Hotel étterme Bázakerettye - Étel/italBonne Chance Hotel étterme Bázakerettye - BelsőBonne Chance Hotel étterme Bázakerettye - Külső kép

Bonne Chance Hotel étterme további értékelései

2022.10.31egyedül
A település határában, az erdőszélen, mesebeli környezetben működő hotelt és éttermet 2010-ben alapították. A bejáratnál amfóra és festett fiókos szekrény. A beltér otthonos, meghitt, az asztalon élő virág. Az étkezőrész végében üvegajtós könyvesszekrény, rajta berámázott képek, gyertyatartók,...
2019.07.24gyerekekkel
Régebben jártam ebben az étteremben, finom volt amit ettem. Júniusban voltam újra itt Majdnem unokámmal kettesben, közelben játunk Bánokszentgyörgyön 11:30-kor értünk ida egy 5p dologra. Utána indultunk erdei kis vasútazni, de mivel a fiatal úr éhes lett, elmentünk a közeli étteremben. Fiatal...
2019.05.03barátokkal
Egy nagyon kedves ismerősömmel ez étteremben ünnepeltük a szülinapomat. Az asztalt előző este foglaltam le Facebook-on. Az étterem festői környezetben fekszik, erdők, dombok ölelésében. Az étterembe belépve halk, francia zene fogadott minket. A pincér lesegített rólunk a kabátot. Az étterem...
Rejtek Vendégház és Kisrejtek Apartmanház Lispeszentadorján - Napi ár önellátással